گواردیولا:‌ قهرمانی رئال مادرید در اروپا شانسی نبود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گواردیولا:‌ قهرمانی رئال مادرید در اروپا شانسی نبود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گواردیولا:‌ قهرمانی رئال مادرید در اروپا شانسی نبود

پپ از زیزو و تیمش تمجید کرد و وعده داد سیتی سال به سال بهتر کار خواهد کرد.

طرفداری - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اذعان کرد قهرمانی رئال مادرید در اروپا برای دومین بار پیاپی شانسی نبوده و این تیم قهرمان شده چون بهتر از بقیه بوده است.

به گزارش mundodeportivo، کهکشانی‌ها با هدایت زیدان در این 18 ماه خارق العاده کار کرده‌اند. این تیم پس از اینکه فصل گذشته علاوه بر کشاندن کورس قهرمانی لالیگا به روز آخر، در فینال میلان با شکست اتلتیکو مادرید قهرمان اروپا شد، امسال هم به روند فوق العاده‌اش ادامه داد و ضمن کسب قهرمان لالیگا پس از پنج سال، برای دومین سال متوالی اروپا را فتح کرد تا همه به تمجید از زیدان و تیمش بپردازند. یکی از این افراد، پپ گواردیولا بود که امروز در مراسم یادبود یوهان کرایوف شرکت کرده بود. پپ درباره قهرمان اروپا گفت:

رئال مادرید تیم بزرگی‌ست. آنها خیلی خوب بازی می‌کنند. مقایسه آنها با بارسلونای من؟ خود دانید. شانس؟ آنها با خوش شانسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشدند. قهرمان شدند چون از دیگر تیم‌ها بهتر بودند. مقایسه من و زیدان؟ خب به لحاظ مدل مو شبیه هستیم (می‌خندد). زیدان کار فوق العاده‌ای انجام داده است. برای او خیلی خوشحالم. او در زمان بازیگری از یک سطح متفاوت بود. یکی از بهترین‌هایی که به عمر دیدم. حالا و در مربی‌گری هم نتایج خود به خود گویای همه چیز هستند. البته که به رئال مادرید تبریک می‌گویم اما شک نکنید که بارسلونا برمی‌گردد. بارسا همیشه برمی‌گردد.

منچسترسیتی؟ تلاش خواهیم کرد تا بهتر کار کنیم چون تاکنون چندان خوب کار نکرده‌ایم. نتوانستیم برای قهرمانی در لیگ برتر تا روز آخر رقابت کنیم. به نیمه نهایی جام حذفی رسیدیم و در لیگ قهرمانان اروپا هم علی‌رغم زدن شش گل، موفق به صعود به جمع هشت تیم برتر نشدیم. منچسترسیتی رشد خواهد کرد و سال به سال بهتر می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 خرداد 1396 | 11:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.