ژرژ مندس، مرد اول انتقال داوید ده خیا به سانتیاگو برنابئو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ژرژ مندس، مرد اول انتقال داوید ده خیا به سانتیاگو برنابئو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ژرژ مندس، مرد اول انتقال داوید ده خیا به سانتیاگو برنابئو

طرفداری- رسانه ها در انگلستان می گویند منچستریونایتد پیشنهاد 66 میلیون پوندی (85 میلیون یورو) برای داوید ده خیا را رد کرده است و  اگر رئال مادرید او را می خواهد باید آلوارو موراتا را وارد این معامله کند.

آن ها می گویند ارزش مهاجم اسپانیایی 43  میلیون پوند (55 میلیون یورو) است و این بدان معناست که منچستریونایتد در ازای ده خیا، 30 میلیون یورو به علاوه آلوارو موراتا را دریافت خواهد کرد.

به نقل از Espn، داوید ده خیا، دروازه بان منچستریونایتد هدف اول باشگاه رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات است. به بررسی ابعاد این انتقال و چگونگی آن پرداخته ایم.

در نگاه اول، این (انتقال) بسیار معقول است. این مبلغ هزینه بسیار زیاد و بزرگ برای یک دروازه بان است. (رکورد گرانترین دروازه بان تاریخ، با 32 میلیون پوند همچنان مربوط به انتقال جی جی بوفون به یوونتوس در سال 2001 است) اما دخیا فقط هنوز 26 سال سن دارد. اگر شما یک دهه عملکرد او را در نظر بگیرید و در این سطح او دچار افت نشود، این انتقال معامله بدی برای رئال مادرید نخواهد بود.

داوبد ده خیا

در نگاهی دیگر، برای منچستریونایتد این انتقال می تواند بسیار خوب باشد.(هم مبلغی نصیب شیاطین سرخ خواهد شد و هم بازیکنی چون موراتا به این باشگاه خواهد پیوست) او 24 سال سن دارد و می تواند به عنوان مهاجم اول یا دوم نیز بازی کند. او تجربه بازی در باشگاه های بزرگ و لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

ده خیا اهل مادرید است و طبق گزارشات به مورینیو گفته علاقه مند به بازی در رئال مادرید است. در برخی نقطه نظرات می گویند "این استدلال منطقی است؟ بله"

آلوارو موراتا

تنها نکته غیرمنطقی در این حقایق، کسی است که هم نماینده ده خیا است و هم ژوزه مورینیو. بله ژرژ مندس، در هر دوسوی مذاکرات قرار دارد. (مندس مدیربرنامه های داوید ده خیا و ژوزه مورینیو است) او این وظیفه را دارد تا مطمئن شود در 31 آگوست (زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی) همه راضی هستند. داوید ده خیا، ژوه مورینیو، رئال مادرید و منچستریونایتد. در چنین زمان هایی، مردم از قدرت مدیربرنامه ها و واسطه ها شوکه می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 خرداد 1396 | 11:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.