درخواست زیدان و بازیکنان رئال مادرید از فلورنتینو پرز: کیلور ناواس را نفروش!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

درخواست زیدان و بازیکنان رئال مادرید از فلورنتینو پرز: کیلور ناواس را نفروش!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

درخواست زیدان و بازیکنان رئال مادرید از فلورنتینو پرز: کیلور ناواس را نفروش!

در رختکن تیم همه خواهان ادامه حضور کیلور هستند. حتی اگر گلر جدیدی جذب شود.

طرفداری - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید به همراه تنی چند از بزرگان تیم به تازگی از فلورنتینو پرز، ریاست باشگاه درخواست کرده‌اند که کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی کهکشانی‌ها حداقل برای یک فصل دیگر در مادرید بماند.

به گزارش marca، رئال مادرید یک فصل فراموش ناشدنی دیگر را پشت سر گذاشت و موفق شد پس از 59 سال، دو گانه لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا با به دست آورد. سنگربان تیم در هر دوی این رقابت‌ها کسی نبود جز کیلور ناواس کاستاریکایی. گلری که فصل گذشته خارق العاده کار کرد اما شرایط امسال مانند گذشته برایش پیش نرفت. ناواس البته در همان تابستان فصل اول نیز در آستانه ترک کهکشانی‌ها قرار داشت اما یک تعلل در ارسال فکس از سوی منچستریونایتد، ضمن لغو انتقال ده خیا به رئال مادرید، کیلور را نیز در مادرید ماندگار کرد.

اما این فصل برای کیلور با مصدومیت نسبتا شدید آغاز شد. ناواس پس از بازگشت از این مصدومیت باز هم اعتماد زیدان را به همراه خود داشت اما نتوانست عملکرد فوق العاده فصل قبلش را تکرار کند. اشتباهات متوالی حوصله هواداران را نیز لبریز کرده بود. اما هر چه از فصل گذشت، کیلور بهتر و بهتر شد و او این اواخر بار دیگر به همان دروازه‌بان مطمئن سال گذشته تبدیل شده بود. 

به همین دلیل هم هست که حالا همه در تیم می‌خواهند کیلور بماند. گفته می‌شود زیدان و تنی چند از بزرگان تیم از جمله راموس صراحتا از فلورنتینو پرز درخواست کرده‌اند که ناواس حداقل یک فصل دیگر هم در برنابئو بماند. البته این خواسته منافاتی با جذب یک دروازه‌بان جدید ندارد. باید دید پرز با ناواس مانند آنچلوتی رفتار می‌کند یا تصمیم او برای خرید ده خیا و فروش ناواس جدی‌تر از این حرف‌هاست. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 خرداد 1396 | 11:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.