کارلو آنچلوتی: بعد از کریسمس در مورد لوکاس سیلوا تصمیم خواهیم گرفت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: بعد از کریسمس در مورد لوکاس سیلوا تصمیم خواهیم گرفت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: بعد از کریسمس در مورد لوکاس سیلوا تصمیم خواهیم گرفت

طرفداری- کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید در آستانه آخرین دیدار مرحله گروهی چمپیونزلیگ مقابل لودوگورتس در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

خشونت در فوتبال: "من قدرتی تصمیم گیری در این مورد را ندارم. آنچه می توانم بگویم این است که توهین کردن هیچ فرقی با خشونت ندارد و این برای همه صدق می کند. من دوست دارم هوادارانمان از ما حمایت کنند، برای تیم و باشگاه ما آواز بخوانند - نه چیزی دیگر."

هامس رودریگز: "این مصدومیتی جزئی است اما زمان زیادی برای فکر کردن در مورد اینکه آیا می تواند در جام باشگاه های جهان بازی کند یا خیر، نداشته ایم - اما نهایت تلاش خود را خواهیم کرد. او شانس کمی برای بازی در فینال این رقابت ها دارد."

مشکلات مصدومیت: "ما بازیکنانی داشته ایم که خوب بازی می کردند و سپس به یکباره مصدوم شده اند. مودریچ تا فوریه غایب خواهد بود، خدیرا نیز نمی تواند برای یک هفته دیگر تمرین کند و حالا هامس هم به لیست مصدومان اضافه شده است. خوشبختانه ایارامندی خوب بازی می کند."

خسـه: "ما یک برنامه کاری سخت را دنبال می کنیم. او وارد لیست خواهد شد و دقایقی فرصت حضور در میدان را به دست خواهد آورد. او کم کم احساس خیلی بهتری پیدا می کند و در فرم خوبی است بنابراین امیدوارم در آغاز سال جدید 100 درصد آماده باشد."

ایارامندی: "او امسال از مشکلات جسمانی رنج برده است. او می تواند در مرکز خط میانی بازی کند و یا حتی بدون هیچ مشکلی در سمت راست خط میانی مورد استفاده قرار گیرد. بازی دفاعی او هنوز همانطور است؛ تنها چیزی که تغییر کرده وضعیت جلو رفتن اوست. ما از او خواسته ایم تا بیشتر روی وظایف دفاعی خود تمرکز کند و بیش از حد پیش نرود."

معیار دروازه بانی: "فکر نمی کنم این منطقه نیازی به اشاره کردن داشته باشد. کیلور فردا بازی خواهد کرد و ایکر در بازی های دیگر حضور خواهد داشت. کیلور خوب کار می کند، سخت تمرین می کند و نگرش بسیار متعهدی برای کار خود نشان می دهد و من بسیار قدردان هستم. می خواهم برای با انگیزه نگه داشتن او، تا جایی که می توانم فرصت بازی دهم."

کریستیانو رونالدو: "در مورد کریستیانو چه چیزی می توانم بگویم؟ - خارق العاده یا بی نظیر؟ او باید همینطور به کارش ادامه دهد. او در حال حاضر فوق العاده با انگیزه است و این برای خودش، تیم، باشگاه و هواداران خوب است."

لوکاس سیلوا: "فکر می کنم باید تا بعد از کریسمس صبر کنیم - در آن زمان وضعیت مودریچ و خدیرا مشخص تر خواهد بود. بعد از آن تصمیم خواهیم گرفت. اما لوکاس سیلوا تنها گزینه ما نیست - گزینه های دیگری هم وجود دارد."

خــدیرا: "مصدومیت های ناحیه سر ساده نیستند چون شما را مجبور به استراحت می کنند و این یعنی نمی توانید تمرین کنید. او در حالیکه در اردوی تیم ملی آلمان بود، دچار مصدومیت شد؛ امیدواریم که سال آینده برای او شانس بهتری بیاورد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1393 | 9:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.