الگری: از نظر روحی روانی به رئال مادرید باختیم؛ می‌مانم و یوونتوس را قهرمان اروپا خواهم کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

الگری: از نظر روحی روانی به رئال مادرید باختیم؛ می‌مانم و یوونتوس را قهرمان اروپا خواهم کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

الگری: از نظر روحی روانی به رئال مادرید باختیم؛ می‌مانم و یوونتوس را قهرمان اروپا خواهم کرد

سرمربی یوونتوس به تمجید از عملکرد رئال مادرید پرداخت.

طرفداری- یوونتوس برای هفتمین بار در فینال لیگ قهرمانان بازنده از زمین خارج شد. رئال مادرید موفق شد در شب دفاع از عنوان قهرمانی اش یوونتوس را 4-1 درهم بکوبد و قهرمان اروپا شود.

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در گفتگو با میدیاست گفت:

بابت آن‌چه که شاگردانم در طول فصل به آن رسیدند، افتخار می کنم. به اینجا آمدیم تا با جام به تورین برگردیم، امّا موفق به این کار نشدیم. نیمه نخست فوق العاده بودیم، امّا از موقعیت هایمان نتوانستیم استفاده کنیم. پیانیچ مشکل زانو داشت، رئال مادرید نیمه دوم با شور و اشتیاق بیشتری بازی کرد و 15 دقیقه سخت را برای ما رقم زد. آن گلی که کمانه کرد، ما را از نظر روحی و روانی بازنده بازی کرد. باید با چنگ و دندان دفاع می‌کردیم، امّا این هم بخشی از کسب تجربه ما برای آینده است. 

الگری افزود:

حتی اگر رئال مادرید هم نیمه دوم را خوب شروع کرده بود، ما باید می توانستیم در هر لحظه به بازی برگردیم، امّا گل دوم باعث شد باد به سود ما نوزد، باید واکشن بهتری نشان می دادیم، امّا در فوتبال اما و اگر و باید را باید کنار بگذاریم. زندگی هنوز به ما فرصت می دهد که فصل آینده هم دوباره به این مرحله بیاییم. باید با آرامش این وضعیت را آنالیز کنیم و بتوانیم به مانند یک تیم رشد پیدا کنیم، چه از نظر فوتبالی و چه از نظر ذهنی. در نیمه نخست انرژی زیادتر از حدی که نیاز بود را استفاده کردیم. در مالکیت توپ خیلی عجول بودیم و باید کمی صبورانه تر بازی می کردیم. امّا به هر حال باید از همه این ها چیزهایی برای آینده یاد بگیریم. 

سرمربی یوونتوس افزود:

نیمه اول می توانستیم پیروزی بازی باشیم، امّا نیمه دوم جایی برای دفاع ندارد، رئال مادرید فوق العاده بود. فصل آینده را با ذهنیت یک لیگ قهرمانان فوق العاده دیگر آغاز خواهیم کرد، اسکودتو و کوپا ایتالیا هم اهداف فصل آینده مان خواهد بود.  

الگری درباره ادامه حضورش در یوونتوس گفت:

دوباره به فینال می‌آییم و  امیدوارانه به دنبال قهرمانی خواهیم بود، قوی تر از قبل بازمی گردیم. این تیم تمام توانایی لازم برای رسیدن به قهرمانی را دارد، باشگاه می داند که تیم نیاز به تقویت و کمی انسجام دارد. ما فصل را با یک سیستم آغاز کردیم و در میانه راه مجبور شدیم آن را عوض کنیم، به ندرت این فرصت پیش می امد بتوانیم از بازیکنان ذخیره استفاده کنیم، با همین بازیکنان مسیری طولانی را طی کردیم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 9:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.