زیدان: فینال، 50-50 است؛ با تیم بزرگی رو به رو خواهیم شد؛ رئال مادرید آماده است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: فینال، 50-50 است؛ با تیم بزرگی رو به رو خواهیم شد؛ رئال مادرید آماده است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: فینال، 50-50 است؛ با تیم بزرگی رو به رو خواهیم شد؛ رئال مادرید آماده است

زیزو با اعتماد به نفس و البته، رعایت شرط احتیاط سخن گفت.

طرفداری - زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 2016/17 مدعی شد هیچ کدام از دو تیم، شانس نخست پیروزی نیستند.

به گزارش وب سایت رسمی یوفا، بالاخره فینال از راه رسید. رئال مادرید و یوونتوس با شایستگی به فینال رسیدند و حالا همه در انتظار فینالی تماشایی در کاردیف هستند. زیزو و شاگردانش پس از فتح دلچسب لالیگا، فردا این فرصت را دارند تا با شکست بیانکونری، پس از 59 سال، کهکشانی‌ها را به یک دبل هدایت کنند. زیدان دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شرکت کرد و گفت:

در تمام طول فصل کارهای زیادی انجام داده‌ایم تا لالیگا را ببریم و به فینال اروپا برسیم. آنچه از همه مهم‌تر است این است که حالا همه آماده‌اند. ما آماده‌ایم. همه از فشار موجود بر رئال مادرید آگاهیم. ما همیشه شانس نخست پیروزی هستیم اما در فینال از این خبرها نیست. نه ما و نه یووه شانس نخست پیروزی وقهرمانی نیست. بازی کاملا 50-50 است. با این حال، دوباره در فینال هستیم و هر چیزی ممکن است.

احساسم؟‌اگر وقتی بچه بودم به من می‌گفتید که قرار است چنین اتفاقاتی را تجربه کنم، قطعا باورتان نمی‌کردم. اما این اتفاقات افتاده و من از آن لذت می‌برم. از همه چیزهایی که برای همه ما (بازیکنانش) رخ می‌دهد، لذت می‌برم. من فقط یک مربی هستم. یک نفر از تمام تیم. حضور و بازی دوباره در فینال واقعا اتفاق زیبایی‌ست. درست مانند فینال میلان. و ما آماده بازی هستیم.

در فوتبال شما مجبور به نمایش تمام توانتان هستید. من بازی‌های زیادی را باخته ام و بنابراین می‌دانم که فردا احتمال شکست هم وجود دارد. یووه هم همین طور. فردا تلاش خواهیم کرد تا بازی خودمان را انجام دهیم. می‌دانیم که قرار است مقابل تیمی بزرگ به میدان برویم. هر فوتبال دوستی فردا دوست دارد یک فینال معرکه ببیند. 

کریستیانو انسان خوبی‌ست چون نگران دیگران هم هست. او به بقیه هم اهمیت می‌دهد. اما آنچه واقعا اهمیت دارد، چیزی‌ست که در حرفه‌اش انجام می‌دهد. رونالدو همیشه بیشتر می‌خواهد. حتی اگر یک جلسه تمرینی باشد، او می‌خواهد ببرد. آنچه او به تیم می‌دهد این است که همواره خواهان پیروزی‌ست. او چیز به خصوصی درونش دارد. یک رهبر زاده شده. به خصوص در زمین بازی.

رونالدو ستاره میدان خواهد بود اگر ما به عنوان یک تیم بازی کنیم. چون او وظیفه گلزنی را بر عهده دارد. و این مهم‌ترین چیز است. گلزنی. و برابر با آن، گل نخوردن. انتظار یک بازی باز را از هر دو تیم دارم. من در ایتالیا بودم و زندگی کردم. در آنجا یک کاتناچیو معروف وجود دارد اما یووه فقط این نیست. انتظار یک بازی باز را دارم.

به شما که نمی‌گویم فردا چه بازیکنانی در ترکیب قرار خواهند گرفت. ایسکو و بیل دو بازیکن فوق العاده اند که می‌توانند با هم بازی کنند. در یک بازی طولانی، هر اتفاقی ممکن است. وقتی به تیمم نگاه می‌کنم، خبر خوب این است که همه آماده‌اند و مشتاقند به میدان بروند. نه فقط از لحاظ روانی بلکه مطمئنا به لحاظ فیزیکی هم باید آماده چنین دیداری باشند. و این دقیقا همان چیزی‌ست که من الان به آن علاقمندم. همه بازیکنانم در فرم مطلوبی قرار دارند.

خط هافبک بسیار مهم است. این را می‌گفتم که آنچه دشوارتر است، گل نخوردن است. شما می‌توانید برای 80 یا 90 دقیقه فوق العاده بازی کنید اما در نهایت حریف به شما گل بزند و تمام. فوتبال همین است. و این دقیقا چیزی‌ست که شما از مهاجمانتان می‌خواهید. وقتی بازیکن بودم هم به دشواری گل زدن پی بردم. نه پاس گل، من در دوران فوتبالم تنها چند گل حساس زدم. قرار نیست چیزی را عوض کنیم. قرار است درباره فوتبال حرف بزنیم. همین. چیزی تغییر نمی‌کند و نباید تغییر کند. می‌رویم تا جوری بازی کنیم که همیشه بازی می‌کردیم. خواهیم دید چه پیش می‌آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 13 خرداد 1396 | 12:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.