الگری: برخلاف فینال برلین، اکنون به قهرمانی باور داریم؛ دیبالا فردا تعیین کننده خواهد بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

الگری: برخلاف فینال برلین، اکنون به قهرمانی باور داریم؛ دیبالا فردا تعیین کننده خواهد بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

الگری: برخلاف فینال برلین، اکنون به قهرمانی باور داریم؛ دیبالا فردا تعیین کننده خواهد بود

ماسیمیلیانو الگری در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و درباره فینال فرداشب لیگ قهرمانان اروپا به صحبت پرداخت.

طرفداری- فرداشب، فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، میان دو تیم یوونتوس و رئال مادرید در کاردیف برگزار خواهد شد. ماسیمیلیانو الگری در کنار بوفون و دنی آلوز در نشست مطبوعاتی قبل از بازی حضور پیدا کرد. 

الگری در نشست مطبوعاتی گفت:

به آخرین دیدار فصل رسیده ایم، دیداری که بسیار مهم خواهد بود. در طول چند ماه اخیر، خودباوری تیمی ما رشد خوبی داشته است. پیروزی‌هایی که در راه رسیدن به فینال کسب کردیم، ما را برای دیدار فردا آماده کرده است. بودن در اینجا فوق العاده است، امّا باید با باور این که می توانیم جام را به تورین ببریم، به مصاف رئال مادرید رویم. این امر نیاز به تعادل میان قدرت ذهنی ما دارد.  در طول هفته، تلاش کردیم، برخی نواقص را برطرف کنیم و اکنون کاملاً آماده ایم. لحظه ای که سوت آغاز بازی زده شود، آماده ایم برای فتح جام بجنگیم. 

سرمربی یوونتوس افزود:

رونالدو؟ بازیکن مهمی است، امّا مهم این است که بازیکنان یوونتوس با غرور  برای فتح جام بجنگنند. رئال مادرید تیم سازمان یافته ایست و بازیکنان فوق العاده ای دارد، ما هم بازیکنان خوبی در اختیار داریم. هنوز میان بارتزالی و کوادرادو تصمیم نگرفته ام که چه بازیکنی را انتخاب کنم، چون نیم نگاهی هم به وقت‌های اضافه داریم و باید برای آن هم تدابیری داشته باشیم. 

الگری ادامه داد:

در فینال 2015 برلین، ما با شایستگی به فینال رسیدیم، امّا در آن زمان انگیزه ی زیادی نداشتیم، شاید به خاطر این بود که اعتماد و خودباوری نداشتیم. با خوش شانسی به فینال برلین نرسیدیم، شایسته بودیم، امّا انتظار قهرمانی هم نداشتیم. امسال متفاوت است، ما فصل خوبی را سپری کردیم، پس از اینکه فصل قبل با شرایطی عجیب و در آخرین لحظه مقابل بایرن مونیخ شکست خوردیم. از هر نظری تیم رشد پیدا کرده است و اکنون شرایط متفاوت است، ما برای قهرمانی به مصاف رئال مادرید خواهیم رفت.  

سرمربی یوونتوس گفت:

دیبالا روند رو به رشد خوبی داشته است و نسبت به فصل گذشته اکنون باتجربه تر است و برای بازی هایی در این سطح آماده تر است. فصل قبل او کمی کم تجربه بود و مشکلاتی داشت، امّا این فصل مشکلی نداشته و اطمینان دارم فردا نمایش چشمگیری خواهد داشت. همه می گویند یوونتوس شش فینال را باخته است، امّا این تاریخ است، ما نباید به 15، 20 و 50 سال اخیر فکر کنیم، بازی فردا متفاوت است.  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 13 خرداد 1396 | 12:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.