لینکر: بیل در میان ده بازیکن برتر تاریخ بریتانیاست؛ دنی آلوز از بهترین های تاریخ در پست خود است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لینکر: بیل در میان ده بازیکن برتر تاریخ بریتانیاست؛ دنی آلوز از بهترین های تاریخ در پست خود است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لینکر: بیل در میان ده بازیکن برتر تاریخ بریتانیاست؛ دنی آلوز از بهترین های تاریخ در پست خود است

لینکر می گوید آلوز یکی از بهترین دفاع راست های تاریخ است و بیل را در کنار امثال دالگلیش و جورج بست قرار می دهد.

طرفداری- گری لینکر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس معتقد است گرت بیل در میان بهترین های تاریخ فوتبال بریتانیا جای دارد.

به گزارش دیلی میل، در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا، لینکر به تحسین از بیلی پرداخته که وضعیتش برای حضور در فینالی که در شهر زادگاهش کاردیف برگزار می شود، در ابهام قرار دارد. بیل در دوران حضورش در رئال مادرید نقشی مهم در دو قهرمانی اروپایی این تیم در سه سال گذشته داشته است و سال گذشته هم به همراه تیم ملی ولز، تورنمنت موفقی را در یورو 2016 فرانسه پشت سر گذاشت. لینکر در طبقه بندی برخی از مهمترین بازیکنان بریتانیایی تاریخ فوتبال، درباره وی می گوید:

من او را در کنار بهترین های تاریخ بریتانیا می گذارم. او باید در جمع ده نفر برتر باشد. من خیلی از بازی های جورج بست و بابی چارلتون را ندیده ام اما آنها قطعاً باید در این جمع باشند. کنی دالگلیش را هم در این میان قرار می دهم. برایان رابسون کمی از آسیب دیدگی ها صدمه دید. گلن هادل هم اگر برای کشور دیگری بازی می کرد، [می توانست در این فهرست باشد]. نام گازا هم تقریباً در این لیست می آید.

بیل جام های زیادی برده است و کمک کرده تا ولز پس از سال ها بهترین دورانش را داشته باشد. او برای یکی از غول های دنیا بازی می کند. در میان برترین ها و هنوز هم در اوج است. همیشه بازی اش را دوست داشته ام و بسیار فوتبالیست مستعدی است.

وی درباره فینال کاردیف و احتمال حضور ستاره ولزی در این دیدار گفت:

مطمئنم که می خواهد در این فینال که در زادگاهش است بازی کند. او این فصل مصدومیت های متعددی داشته که ناراحت کننده است؛ اما در مجموع او خودش را در رئال مادرید به عنوان بازیکنی در کلاس جهانی تثبیت کرده است. حضور یا عدم حضور او در این بازی برای [حرفه اش] تعیین کننده نخواهد بود، اما می تواند بر اعتبار او بیفزاید.

 بیل در صورت حضور در فینال لیگ قهرمانان، باید در سمت راست زمین رو در روی دنی آلوزی بازی کند که در اوج به سر می برد. بیل سال ها پیش در دیداری اروپایی برابر اینتر با پیراهن تاتنهام، برابر مایکون، دفاع راست برزیلی آن زمان نراتزوری که از بهترین های وقت فوتبال دنیا بود، نمایشی استثنایی و به یاد ماندنی داشت؛ نمایش او در آن دیدار نام وی را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخت:

اینکه در چنین بازی هایی [برابر اینتر] چنین نمایشی داشته باشید، نشان می دهد که توانایی روانی لازم را هم دارید. همیشه به کمی برتری نیاز است تا بتوانید با چنین رویداد های بزرگی کنار بیائید. باید اعصابی قوی داشت تا زیر تیزبین ترین میکروسکوپ ها و در بزرگترین بازی ها خوب عمل کرد. او بار ها موفق به انجام چنین کاری شده است. او سرعت، تکنیک، تمام کنندگی و دو پای قوی دارد. می تواند دریبل بزند و روی هوا خوب کار می کند. گلزنی می کند و  همه ویژگی هایی را دارد که بهترین ها دارند.

وی درباره دنی آلوز نیز گفت:

بارسلونا باید بابت از دست دادن او به شدت ناراحت باشد؛ مخصوصاً اینکه آنها در پست او خیلی مشکل داشته اند. او فوتبالیستی نابغه است. یکی از بهترین های تاریخ در پست خود. او فوق العاده کار کرده است.



نظرات شما عزیزان:

مایلینو
ساعت13:28---11 خرداد 1396
فقط و فقط رونالدو cr7

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 11 خرداد 1396 | 13:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.