سيلوا: بازي کردن کنار رونالدو؟باورم نمي شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سيلوا: بازي کردن کنار رونالدو؟باورم نمي شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سيلوا: بازي کردن کنار رونالدو؟باورم نمي شود

سيلوا: بازي کردن کنار رونالدو؟باورم نمي شود


شايعه پيوستن "لوکاس سيلوا"، هافبک ارزشمند تيم کرويزيرو به رئال مادريد، روز به روز قوت مي گيرد و پيش بيني مي شود که همين هفته، کار اين انتقال نهايي شود.


به گزارش "ورزش سه، روز گذشته "کرویزیرو"، آخرین بازی فصل خود را مقابل فلومیننزه برگزار کرد که به برتری 2-1 این تیم انجامید. کرویزیرو با داشتن لوکاس سیلوا، در این فصل نیز برای دومین بار متوالی قهرمان برزیل شد.

خبرنگار AS در برزیل، در پایان این دیدار با سیلوا مصاحبه ای ترتیب داد. سیلوا در این مصاحبه گفت:

وضعیت فعلی شما

در حال حاضر از آنچه که در زندگی ورزشی من در حال رخ دادن است، بی نهایت خوشحالم. با کرویزیرو دو بار قهرمان برزیل شدم و تاریخسازی کردیم.هنوز خیلی جوانم و از این خوشحال تر نمی توانم باشم.همه چیز خیلی سریع برای من اتفاق افتاده است و باید سپاسگزار خداوند باشم.

سبک بازی شما


من بازیکن مدرنی هستم. خوب پاس می دهم و خوب هم فضاسازی می کنم. همیشه سعی دارم برای مهاجمین، موقعیت های خوبی خلق کنم. در ابتدا مهاجم بودم اما به تدریج به خط میانی منتقل شدم. در کرویزیرو، حتی در خط دفاع هم بازی کرده ام.

بازی برای رئال مادرید

از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم.این یک سورپرایز بزرگ برای من بود.از اینکه فوتبالم علاوه بر برزیل، در دیگر نقاط دنیا نیز دیده شده، بسیار خوشحالم.هرچند هنوز همه چیز در مرحله مقدماتی است اما اگر کار پیوستنم به رئال نهایی شود، برای من و خانواده ام اتفاق بزرگی خواهد بود.من در خانواده ای فقیر بزرگ شده ام؛ در شهری بسیار کوچک.پیوستن به رئال تحقق یک رویاست.

به مادرید آمده اید؟

خیر . فقط از تلویزیون تصاویری از این شهر دیده ام. اما یکبار همراه تیم زیر 20 ساله های برزیل به بارسلون آمدم.می دانم که مادرید شهر بسیار بزرگی و زیبایی است.

بازی کنار رونالدو

از وقتی بچه بودم، بازی های رونالدو را تعقیب می کردم.از زمانیکه در یونایتد بود. بخصوص وقتی به رئال آمد، بیشتر از قبل، جذب بازی او شدم.روند رو به رشد او فوق العاده بوده و بازیکنی بی همتاست. هیچگاه، تکرار می کنم، هیچگاه تصور نمی کردم روزی بتوانم کنار او بازی کنم. هرچند هنوز چیزی قطعی نیست اما حتی در رویاهای خودم نیز نمی دیدم که روزی شانس بازی کنار کریستیانو را پیدا کنم.از اینکه همه چیز اینقدر سریع در حال اتفاق افتادن است، شگفت زده شده ام.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 17 آذر 1393 | 22:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.