سرخیو راموس: مشکلم با رئیس باشگاه حل شده است؛ با پیکه کنار می‌‌آیم؛ ۸۰% شانس برد داریم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سرخیو راموس: مشکلم با رئیس باشگاه حل شده است؛ با پیکه کنار می‌‌آیم؛ ۸۰% شانس برد داریم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سرخیو راموس: مشکلم با رئیس باشگاه حل شده است؛ با پیکه کنار می‌‌آیم؛ ۸۰% شانس برد داریم

سرخیو راموس بعد از مصاحبه با تلویزیون رسمی‌ باشگاه رئال مادرید با یکی‌ دیگر از رسانه‌‌های محلی در مورد فینال کاردیف صحبت کرده است.

 طرفداری- سرخیو راموس کاپیتان اسپانیایی باشگاه رئال مادرید پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس از شرایط این بازی صحبت کرده است.

رادیو Onda Cero و Cope به شکل جداگانه مصاحبه‌ای اختصاصی با این مدافع ترتیب داده ‌اند که آن را با هم می‌‌خوانیم؛

توپ طلا:

با وجود کریستیانو و مسی که دو آدم فرا زمینی‌ هستند، کمی‌ پیچیده است. اگر جز ۳ بازیکن برتر باشم راضی‌ هستم. رونالدو کمی‌ مستقل تر است. بعضی‌ از بازیکنانی کمی‌ به خانواده بیشتر وابسته هستند. 

زیدان:

با عمل و با یک لبخند حرفش را می‌‌زند. هنوز تصویر بازیگری او را در ذهن دارم. در مورد خیلی‌ چیز‌ها حرف می‌‌زند و نشان می‌‌دهد که زمانی‌ فوتبالیست بوده است. این خیلی‌ مهم است. فلسفه و شخصیت لازم برای مربیگری این باشگاه را دارد.

فلورنتینو پرز:

مشکلی‌ با رئیس داشتم اما مساله مالی‌ نبود. مشکل شخصی‌ بین من و رئیس بود. با هم آن را حل کردیم. حالا رابطه‌ام با او خیلی‌ بهتر است. در آن زمان، آن مساله کمی‌ من را نگران کرده بود اما حالا گذشته‌ها گذشته است. رئیس می‌‌داند نظر من در مورد دروازه بان جدید چیست. کیلور یک ستاره است. از آمدن هر بازیکنی به رئال مادرید استقبال می‌‌کنم اما کیلور بهترین است. رئیس می‌‌داند که دوست دارم اینجا بازنشست شوم. خیلی‌ خوشحال خواهم شد اگر این اتفاق بیفتد. اگر برای یک سال دیگر به من پیشنهاد تمدید بدهند، خوشحال خواهم شد. ۳ سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم اما فکر نکنم هیچگاه آماده بازگشت به خانه باشم

ایکر کاسیاس:

مطمئنم که با لباس مادرید فینال را خواهد دید. اگر به پنالتی برود کمی‌ سبکم را تغییر خواهم داد. مقابل بوفون پاننکا نخواهم زد. من از گل هائ که برای رئال مادرید زده ام، خاطرات بسیار خاصی‌ دارم. آنها در تاریخ رئال مادرید خواهند ماند.

جرارد پیکه:

با پیکه کنار می‌‌آیم. اگر دو طرف با هم مشکل داشته باشند، خیلی‌ ناجور خواهد بود. مخصوصاً اگر با هم به جام جهانی‌ برویم. آیا به او پیامی فرستاده ام؟ فرستادم اما هنوز جواب نداده است(شوخی‌ می‌‌کند). من و پیکه در زمین به خوبی‌ هم را درک می‌‌کنیم و همدیگر را می‌‌شناسیم.

پسر و خانواده:

اگر پسر من فوتبالیست شود باید فشار اینکه من پدرش هستم را قبول کند. کمی‌ پیچیده خواهد بود. نمی‌‌خواهم هیچ‌کدام از پسرانم گاوباز شوند. دوست دارم که تنیس بازی کنند. تنیس را خیلی‌ دوست دارم. 

بیل و ایسکو:

شاید بیل در فرمی که ایسکو بازی کرده است، نبوده اما زیدان این تصمیمات را با دقت می‌‌گیرد. خیلی‌ دشوار خواهد بود. دوست دارم ایسکو سال‌ها اینجا بماند. داشتن این دو بهترین خبر است.

منچستریونایتد و دٔه خیا:

هیچ‌کدام از اخباری که در مورد رفتن من به یونایتد منتشر شد، نشانی‌ از واقعیت نداشتند.  

بازی فینال:

شب قبل از فینال همیشه خوابیدن دشوار است. این روز‌ها دوست دارم سرم به کار خودم باشد. دوست دارم وسایلی‌ که برایم شانس دارد را به کاردیف ببرم. کارت‌های مذهبی‌، عکس همسر و فرزندانم.

یوونتوس:

باید به خودمان تکیه کنیم. تا پای جان مقابل یووه تلاش می‌‌کنیم تا مشخص شود چه کسی‌ برنده است. هر فینال داستان خاص خود را دارد. یووه و اتلتیکو مثل هم هستند. فکر می‌‌کنم که با آمادگی به اینجا رسیده ایم. همه ریکاوری کرده ‌اند و مصدومی نداریم که خبر خوبی‌ است. ۸۰% شانس برد داریم.

دنی آلوز:

آلوز همیشه در پستش بهترین است

گریزمان:

تصمیم خودش است. اگر از اتلتیکو برود برای همه تیم‌ها در لالیگا خبر خوبی‌ خواهد بود

خدیرا:

قهرمان جهان است و در فوتبال همه چیز را برده است. در یوونتوس بازیکن کلیدی است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 10 خرداد 1396 | 9:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.