کیه لینی: رئال با ایسکو خطرناک تر می شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کیه لینی: رئال با ایسکو خطرناک تر می شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کیه لینی: رئال با ایسکو خطرناک تر می شود

در مصاحبه با سایت یوفا

کیه لینی: رئال با ایسکو خطرناک تر می شود

به فینال لیگ قهرمانان نزدیک می شویم ولی هنوز مشخص نیست که زیدان در بازی پایانی مقابل یوونتوس قصد دارد از ایسکو استفاده کند یا گرت بیل.

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک ماه از مصدومیت گرت بیل می گذرد ولی او به تازگی توانسته به تمرینات رئال بازگردد و همه چیز حکایت از آماده شدنش برای بازی فینال مقابل یوونتوس دارد. از طرفی دیگر ایسکو در غیاب بیل به قدری خوش درخشیده است که به عقیده بسیاری، نیمکت نشین کردن او بی انصافی خواهد بود.

 

 

 

 

کیه لینی، مدافع مستحکم یوونتوس در همین رابطه گفت:« بیل و ایسکو بازیکنان بزرگ و تاثیرگذاری هستند که البته تفاوت های زیادی نیز بینشان وجود دارد.

نمی توان گفت که حضور کدام یک در فینال می تواند تاثیرگذارتر باشد و باید خودمان را برای هر شرایطی مهیا کنیم. به اعتقاد من ایسکو در یکی دو ماه گذشته روی بردهای رئال نقش مستقیم داشته و به خصوص خیلی از گل های رونالدو روی پاس های او به ثمر رسیده است و به همین دلیل در شرایط فعلی، رئال را با او خطرناک تر می بینم.»

 

کیه لینی افزود:« ما تمام ویژگی های رئال را آنالیز کرده ایم و باید بگویم که سرنوشت فینال را جزئیات رقم خواهند زد. نباید به رئال فضا بدهیم و باید مهاجمان این تیم را تا حد امکان محدود کنیم؛ دقیقا همان کاری که با بارسلونا انجام دادیم. ما برابر بارسا ثابت کردیم که راه مقابله با خطرناک ترین مهاجمان را بلدیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 خرداد 1396 | 21:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.