رونالدو نازاریو: انتخاب من برای توپ طلای 2017، کریستیانو رونالدو است؛ او و مسی شگفت‌انگیزند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو نازاریو: انتخاب من برای توپ طلای 2017، کریستیانو رونالدو است؛ او و مسی شگفت‌انگیزند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو نازاریو: انتخاب من برای توپ طلای 2017، کریستیانو رونالدو است؛ او و مسی شگفت‌انگیزند

پدیده، به صحبت درباره دو فوق ستاره کنونی دنیای فوتبال پرداخت.

طرفداری - رونالدو نازاریو، فوق ستاره برزیلی سابق دنیای فوتبال عنوان کرد انتخاب او برای توپ طلای 2017، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی کنونی رئال مادرید است.

به گزارش as، کریستیانو رونالدو و مسی همچنان به سلطه‌شان بر دنیای فوتبال ادامه می‌دهند. فصلی که چیزی به پایان نمانده نیز شاهد درخشش این دو ابر ستاره بود. مسی در هر سه تورنمنت معتبر سال آقای شد - رونالدو در فینال کاردیف می‌تواند بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا شود - و کریستیانو نیز گرچه به نسبت فصول گذشته درخشان نبود، در مقطع پایانی فصل، فوق العاده بود و حالا فرصت دارد به همراه کهکشانی‌ها دبل کند. پیش بینی می‌شود رقابت اصلی توپ طلا برای سال 2017 نیز میان این دو بازیکن در کنار بوفون باشد. رونالدو نازاریو اما می‌گوید انتخابش، هم نام پرتغالی‌اش است:

مسی و رونالدو هر دو شگفت‌انگیزند. مسی عاشق در اختیار داشتن توپ است. اینکه بازیسازی کند، پاس گل بدهد و همه چیز. اما آمار کریستیانو را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. مقایسه این دو، مقایسه‌ای بس ظالمانه و دشوار است. هر دو لایق احترام همه هستند. توپ طلا؟ انتخاب من برای سال 2017، کریستیانوست. او دو سال است که تعیین کننده ظاهر می‌شود. حضور تاثیر گذاری در بسیاری از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا داشته و حالا در فینال است.

بهترین تیمی که در آن بازی کردم، برزیل سال 2002 بود. این احساس را داشتم که در هر لحظه می‌توانم گلزنی کنم. در تمامی خطوط بازیکنان فوق العاده‌ای داشتیم اما از همه مهم‌تر، یک تیم به معنای واقعی بودیم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 خرداد 1396 | 9:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.