رونالدو: یوونتوس دفاع معرکه ای دارد اما همیشه نقطه ضعفی هم هست؛ زیدان یک سرمربی در کلاس جهانی است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: یوونتوس دفاع معرکه ای دارد اما همیشه نقطه ضعفی هم هست؛ زیدان یک سرمربی در کلاس جهانی است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: یوونتوس دفاع معرکه ای دارد اما همیشه نقطه ضعفی هم هست؛ زیدان یک سرمربی در کلاس جهانی است

ستاره پرتغالی در آستانه فینال اروپا به تحسین از یوونتوس، زیدان و عملکرد هم تیمی هایش در طول فصل پرداخته است.

طرفداری- در فاصله کمتر از یک هفته به فینال فصل 17-2016 لیگ قهرمانان اروپا، کریستیانو رونالدو درباره شانس های رئال مادرید برای دفاع از عنوان قهرمانی خود صحبت کرده است.

به گزارش مارکا، رئال مادرید در تلاش است تا به اولین باشگاه تاریخ لیگ قهرمانان بدل شود که دو فصل پیاپی فاتح این تورنمنت می شود. برای رسیدن به این مهم اما آنها رقیبی سرسختی همچون یوونتوس را پیش رو دارند. در آستانه این جدال بزرگ، اسطوره پرتغالی کهکشانی ها با وبسایت یوفا صحبت کرده است:

همه بازیکنان رختکن رئال مادرید می خواهند تاریخ سازی کنند. فوق العاده خواهد بود اگر به اولین تیمی بدل شویم که دو فصل پشت سر هم قهرمان این جام می شود.

رونالدو هم مثل ماسیمیلیانو الگری معتقد است جدال دو تیم، نبردی سخت خواهد بود که جزئیات سرنوشت آن را تعیین خواهد کرد:

کاملاً آگاهیم که دیداری دشوار خواهد بود اما رئال مادرید هستیم و شانس خوبی برای قهرمانی داریم. این بازی هم مثل فینال های قبلی [برابر اتلتیکو مادرید] است و سرنوشت آن مثل نتیجه یک پرتاب سکه خواهد بود[50/50]. هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا از ضعف های یکدیگر بهره ببرند. هر کسی که کم اشتباه تر بازی کند برنده خواهد شد؛ امیدوارم که ما برنده باشیم. جدالی هیجان انگیز، هم برای بازیکنان و هم هواداران خواهد بود. انتظارات بالایی داریم.

 وی در تحسین از بانوی پیر گفت:

آنها تیمی فوق العاده هستند. این را با قهرمانی در سری آ و همینطور کوپا ایتالیا نشان داده و در اروپا هم روندی عالی داشته اند. آنها هم مثل اتلتیکو دوست دارند دفاعی فشرده داشته باشند. با اینکه یوونتوس دفاعی معرکه دارد اما همیشه نقطه ضعفی هم هست؛ باید بفهمیم چطور به آن حمله کنیم.

رونالدو که سومین فینال خود در چهار سال گذشته را به همراه رئال مادرید تجربه خواهد کرد، درباره مسیر دشوار سفید ها تا کاردیف گفت:

قهرمانی در لیگ قهرمانان همیشه کار بسیاری دشواری است. در مرحله  گروهی پشت سر بروسیا دورتموند قرار گرفتیم اما سپس سطح خود را بالا بردیم تا تیم های مطرحی چون بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید را شکست دهیم، پس شایسته حضور در فینال هستیم. اینکه می توانیم در زمان مورد نظر سطح بازی خود را بالا ببریم نشان می دهد که تیم بزرگی هستیم.

گلزن 32 ساله درباره زین الدین زیدان و تاثیر او بر تیم گفت:

او فوق العاده کار کرده و جایگاه خود به عنوان سرمربی ای در کلاس جهانی را به اثبات رسانده است. او را به عنوان یک بازیکن ستایش می کردم و تحسین من برای او تنها بیشتر شده است. او شخصی مثبت، سختکوش و محترم است و همه اعضای تیم واقعاً از او راضی هستند. مدیریت چنین رختکنی آسان نیست چون همه می خواهند بازی کنند و او موفق شده تا به همه ما فرصت بازی بدهد.

CR7 در رقابت های این فصل به اولین بازیکنی بدل شد که به رکورد 100 گل زده در رقابت های اروپایی می رسد:

همیشه فکر می کردم اولین نفری باشم که به آن برسم و از این بابت خوشحالم. این یکی از اهدافی بود که پیش از شروع فصل برای خودم تعیین کرده بودم. باید از هم تیمی ها، مربیان و هواداران تشکر کنم که به من کمک کردند. خیلی خوشحالم.

در پایان، رونالدو که در هفته های اخیر به بهترین فرم خود بازگشته است، درباره نقش جدیدش در زمین بازی  صحبت کرد:

پست من تغییری نمی کند اما زیدان به من اجازه می دهد که آزادانه تر به جلوی زمین بروم. در دو فصل گذشته، در پایان فصل به شدت خسته می شدم، این بار قبول کردم که بازی هایی را به زمین نروم تا در دور پایانی فصل برای بازی های مهم در بهترین فرم باشم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 خرداد 1396 | 17:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.