دیبالا: فیلم گلادیاتور را سی بار دیده ام؛ پای راستم را تمرین می دهم تا مثل رونالدو در هر دو پا قوی ب

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دیبالا: فیلم گلادیاتور را سی بار دیده ام؛ پای راستم را تمرین می دهم تا مثل رونالدو در هر دو پا قوی ب

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دیبالا: فیلم گلادیاتور را سی بار دیده ام؛ پای راستم را تمرین می دهم تا مثل رونالدو در هر دو پا قوی ب

دیبالا از فیلم گلادیاتور و تمرین های سخت و بی پایانش برای بهتر کردن خود در زمینه های مختلف صحبت کرده است.

طرفداری- پائولو دیبالا که یکی از بهترین بازیکنان فصل فوتبال اروپا بوده است، در صحبت هایی از علاقه بسیاری زیادش به فیلم گلادیاتور و نقش الهام بخش آن در زندگی اش گفته است.

به گزارش میرور، گلادیاتور، فیلمی محصول سال 2000 و اثر فیلمساز برجسته آمریکایی ریدلی اسکات است که راسل کرو، ستاره مطرح سینما نقش اصلی آن را ایفا می کند. این اثر از زمان اکرانش به یکی از محبوب ترین فیلم های هالیوودی در میان فیلم دوستان جهان بدل شده و ستاره آرژانتینی بیانکونری نیز یکی از طرفداران پر و پا قرص آن است. گلزن 23 ساله درباره این فیلم می گوید:

گلادیاتور را احتمالاً سی باری تماشا کرده ام. این فیلم به من یاد داد که در زندگی زمان هایی هست که باید برخاست و جنگید؛ همینطور به من یاد داد که ورود به نبرد های غیر ضروری چندان هوشمندانه نیست. برای همین است که وقتی مردم مرا با لیونل مسی مقایسه می کنند آن را نمی پذیرم. او کار هایی را انجام داده است که من حالا در تلاش برای انجام آنها هستم، مثل قهرمانی در اروپا.

گلادیاتور - راسل کرو

حتی خوشحالی بعد  از گل دیبالا هم الهام گرفته از گلادیاتور است. او پس از هر بار گلزنی انگشتان خود را برابر صورتش قرار می دهد که یادآور کلاه خود کرو در زمان مبازره در کولسیوم است. دیبالا ادامه می دهد:

خودم را در محوطه پنالتی زمین نمی اندازم تا پنالتی بگیرم چون باور دارم باید کار هایمان را بدون نفرین شدن و زیر پا گذاشتن زندگی انجام دهیم.

 جواهر  بیانکونری که بازیکنی چپ پاست معتقد است ذهن نقش مهمتری از عضله دارد و در تلاش است تا با 'نوشتن'، پای راست خود را تقویت کند:

قلم را با انگشتان پایم می گیرم و سعی می کنم بنویسم. دیوانه وار تمرین می کنم تا حس و کنترل بیشتری در پای راستم به وجود بیاورم. همینطور چشمانم را نیز تمرین می دهم تا مسافت های طولانی تری را در همه جهات ببینم تا بتوانم بفهمم رقیب چه می کند و مسیر حرکت توپ را زود تر تشخیص دهم. در باشگاه بدنسازی هم سخت کار می کنم اما مربی ام در پالرمو به من توصیه کرد در کار با وزنه زیاده روی نکنم. می بینم که کریستیانو رونالدو بیش از 360 گل زده چون پای راستی قوی دارد اما پای چپش هم به همان میزان قدرتمند است. در ایتالیا باید از مدافعین سریعتر فکر کنید. مدرسه دشواری است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 خرداد 1396 | 17:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.