زیدان: بوفون، رهبر متولد شده است؛ احترام بسیار زیادی برای الگری قائلم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: بوفون، رهبر متولد شده است؛ احترام بسیار زیادی برای الگری قائلم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: بوفون، رهبر متولد شده است؛ احترام بسیار زیادی برای الگری قائلم

زیزو از حریف تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت.

طرفداری - زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید که سابقه پنج فصل بازی در یوونتوس را دارد ضمن تمجید از ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس، بوفون را یک رهبر ذاتی توصیف کرد.

به گزارش وب سایت رسمی یوفا، زیزو در یوونتوس به یک فوق ستاره تبدیل شد. او پنج فصل در تورین توپ زد و دو بار هم سری آ را فتح کرد. بازی‌های فوق العاده زیزو در یووه بود که باعث شد رئال مادرید رکورد نقل و انتقالات آن را بشکند و او را به کهکشان خود اضافه کند. جایی که زیزو موفق شد نهایتا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا - که یک بار در مقابل همین رئال مادرید از کسب آن عاجز ماند - را نیز به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند. حالا زیزو سرمربی رئال مادرید است و باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم سابق و محبوبش برود. او می‌گوید:

آخرین باری که رئال مادرید و یوونتوس در فینال رو به روی هم قرار گرفتند، به سال 1998 برمی گردد که آن زمان من در یووه بازی می‌کردم و ما فینال را به مادرید باختیم. چنان لحظاتی همواره دشوار و تلخ هستند. اما این هم بخشی از کارنامه هر فوتبالیستی‌ست و باید با آن کنار بیایید. فقط از این خوشحالم که بعدا توانستم به همراه رئال مادرید قهرمانی در اروپا را تجربه کنم. کارنامه هر ورزشکاری حاوی لحظات تلخ و شیرین است.

الگری؟ او شایسته تمام افتخاراتی‌ست که کسب کرده و می‌کند. نشان داده که در زمره بهترین مربیان دنیا قرار دارد. او یووه را بازسازی کرد. یا در بدترین حالت، باعث پیشرفت آن شد. گرچه این مسئله به باشگاه و بازیکنان نیز مربوط می‌شود اما بالاتر از همه به مربی برمی‌گردد که پروژه باشگاه را هدایت می‌کند. احترام بسیار زیادی برای الگری قائلم.

بوفون؟ برای درک اهمیت بوفون در یووه باید به چیزهایی که او کسب کرده نگاه کنید. او رهبر، زاده شده و در تمام طول دوران فوتبالش، فوق العاده بوده است. بوفون لیدر درون زمین و کاپیتانی فوق العاده است. نحوه صحبت‌های او درباره هم‌تیمی‌ها و دیگر بازیکنانی که با آنها برخورد داشته، خود به خود درباره شخصیت بوفون حرف می‌زند. با اینکه خودش یک گلر و یک رهبر فوق العاده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 6 خرداد 1396 | 1:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.