رمزگشایی از مکالمه مرموز زیدان و مورتا در سیبه لس

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رمزگشایی از مکالمه مرموز زیدان و مورتا در سیبه لس

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رمزگشایی از مکالمه مرموز زیدان و مورتا در سیبه لس

ادعای آس

رمزگشایی از مکالمه مرموز زیدان و مورتا در سیبه لس

هرچند بسیاری معتقدند که آلوارو موراتا پس از یک سال از بازگشتش به رئال به تیمی دیگر خواهد رفت ولی زیدان امیدوار است بتواند ستاره جوان خود را از این تصمیم منصرف کند.

به گزارش "ورزش سه"، خلوت کردن موراتا در جریان جشن قهرمانی لالیگای رئال و گریه او که با دلداری لوکاس و کارواخال همراه بود، همگان را به این قطعیت رساند که موراتا همین تابستان از رئال جدا خواهد شد. نشریات ایتالیایی حتی پیشدستی کرده و از پاسخ مثبت او به میلان نوشته اند.

 

 

 

 

موراتا تابستان گذشته با وعده اینکه یکی از بازیکنان ثابت رئال خواهد بود، به تیم محبوبش بازگشت اما با وجود زدن 20 گل برای رئال که او را پس از رونالدو به بهترین گلزن رئال بدل می کند، با تنها 1800 دقیقه حضور در میادین، هجدهمین بازیکن مورد اعتماد زیدان محسوب می شود.

همه اینها باعث شده تا او در سال جام جهانی قصد ترک رئال را داشته باشد تا با حضور ثابت در تیمی دیگر، بتواند در ترکیب اصلی  تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قرار بگیرد.

 

 

 

 

نشریه آس امروز گزارش داده که در جریان جشن قهرمانی رئال در میدان سیبه لس، زیدان چند بار به موراتا نزدیک شده و با وی صحبت کرده است. به ادعای این منبع، محور گفتگوی دو طرف بر سر مساله جدایی موراتا بوده است.

سر مربی فرانسوی موفق رئال به موراتا توصیه کرده است که فصل بعد در رئال بماند چرا که در برنامه های او جایگاه محکمی خواهد داشت.

باید دید در نهایت موراتا به توصیه زیدان گوش داده و از جدایی منصرف می شود یا اینکه به میلان، چلسی یا یونایتد خواهد پیوست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 4 خرداد 1396 | 18:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.