واکنش جالب گواردیولا به انتقال وینیسیوس جونیور به رئال مادرید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

واکنش جالب گواردیولا به انتقال وینیسیوس جونیور به رئال مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

واکنش جالب گواردیولا به انتقال وینیسیوس جونیور به رئال مادرید

پپ می گوید می‌توان به خوبی از این انتقال به وضعیت بازار پی برد.

طرفداری - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با اشاره به انتقال (احتمالی) عجیب و گران قیمت وینیسیوس جونیور، پدیده 16 ساله برزیلی به رئال مادرید از وضعیت بازار نقل و انتقالات کنونی دنیای فوتبال گفت.

به گزارش mundodeportivo، وینیسیوس جونیور، مهاجمی 16 ساله است که با نمایش های تحسین برانگیزش در ترکیب تیم جوانان فلامینگو و تیم‌های پایه برزیل نامی برای خود دست و پا کرد. استعداد بالای او باعث شد تا برخی او را نیمار جدید فوتبال برزیل بنامند. به همین دلیل هم باشگاه‌های بزرگ از جمله بارسلونا و رئال مادرید خیلی سریع برای جذب وی اقدام کردند. نهایتا وقتی به نظر می‌رسید آبی اناری‌ها به جذب این پدیده بسیار نزدیک شده‌اند، کهکشانی‌ها با پیشنهادی نجومی که با حق کمیسیون و پاداش به 61 میلیون یورو می‌رسد، جونیور را به خدمت گرفتند. گرچه انتقال او به مادرید هنوز رسمی نیست و انتظار می‌رود طی روزهای آتی رسمی شود.

در چنین قابی، امروز پپ گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره نقل و انتقالات احتمالی تیمش با اشاره به این انتقال سعی در شفاف سازی وضعیت موجود در بازار نقل و انتقالات داشت:

خرید بازیکن اصلا آسان نیست. مادرید بازیکنی 16 ساله را 46 میلیون یورو خریده است. از همین انتقال می‌توانید بازار نقل و انتقالات چگونه است. تابستانی سختی در پیش خواهیم داشت. ممکن است بازیکنان زیادی به خدمت بگیریم شاید هم نگیریم. باید ببینیم چه می‌شود. یک بچه برزیلی با 46 میلیون یورو در رئال مادرید بازی خواهد کرد. یک بچه 16 ساله! بازار این است. اوکی.

بند فسح قرارداد وینیسیوس 45 میلیون یوروست و رئال مادرید طبق توافقات 16 میلیون یوروی دیگر نیز به آن به عنوان حق کمیسیون و پاداش به بازیکن و مدیربرنامه هایش پرداخت خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 خرداد 1396 | 1:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.