مالاگا 0-2 رئال مادرید؛ مادرید، مادرید، مادرید، آلا مادرید!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مالاگا 0-2 رئال مادرید؛ مادرید، مادرید، مادرید، آلا مادرید!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مالاگا 0-2 رئال مادرید؛ مادرید، مادرید، مادرید، آلا مادرید!

رئال مادرید موفق شد با پیروزی مقابل مالاگا قهرمان این دوره رقابت های لالیگا شود.

طرفداری - از چارچوب هفته پایانی رقابت های لالیگا اسپانیا، از ساعت 22:30 مالاگا میزبان رئال مادرید بود. ترکیب ابتدایی دو تیم را اینجا ببینید. 

                                                                              گزارش نیمه اول 

مالاگا-رئال مادرید

رئال مادرید بازی را فوق العاده آغاز کرد و در همان دقیقه 2 هوادارانش را خوشحال کرد. اشتباه هرناندز باعث شد توپ به ایسکو برسد و ایسکو خیلی سریع توپ را پشت مدافعان برای رونالدو فرستاد. مهاجم پرتغالی با یک فرار بسیار خوب، از سد دروازه بان گذشت و با پای راست دروازه را باز کرد.

در دقیقه 14 ارسال مارسلو از سمت چپ در محوطه جریمه به بنزما رسید. مهاجم فرانسوی پس از کنترل توپ ضربه خطرناکی را زد اما توپ با برخورد به مدافعان به گل تبدیل نشد. در دقیقه 20 مالاگا صاحب یک ضربه آزاد شد. ساندرو با یک ضربه خطرناک و زیبا می رفت تا گلزنی کند اما ناواس با یک عکس العمل عالی دروازه را نجات داد. در دقیقه 27 تکل مدافع مالاگا مانع گلزنی مجدد رونالدو شد. 

در دقیقه 33 رئال مادرید در آستانه زدن گل دوم قرار داشت اما ضربه رونالدو را از روی خط شش قدم، کامنی با یک واکنش عالی مهار کرد. بنزما در این صحنه بسیار خوب عمل کرد و با پاسی که داد، این موقعیت را ساخت. در دقیقه 36 شوت از راه دور تونی کروس را کامنی به زیبایی مهار کرد و در ریباند، بنزما در آفساید قرار داشت تا بازی همچنان 1-0 باقی بماند. بازی جذاب دنبال می شد و در دقیقه 38 ضربه خطرناک ساندرو از پشت محوطه جریمه با فاصله بسیار کمی از روی دروازه رئال مادرید گذشت. در دقیقه 40 نیز ضربه سر خطرناک ککو با اختلاف کمی از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون رفت تا بازی در نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود کهکشانی ها به پایان برسد.

کریستیانو رونالدو 

                                                                            گزارش نیمه دوم 

ایسکو

بازی در نیمه دوم نیز جذاب آغاز شد. در دقیقه 50 رکیو در یک موقعیت خوب قرار گرفت اما توپ او را ناواس مهار کرد. کیلور ناواس در این بازی نمایش فوق العاده ای داشت. در دقیقه 55 رئال مادرید به گل دوم رسید. کرنر ارسالی رئال مادرید به راموس رسید. ضربه زمینی او را کامنی برگشت داد و در ریباند، بنزما ار فاصله ای نزدیک به راحتی دروازه را باز کرد. 

در دقیقه 58 ضربه سر خطرناک کاماچو را ناواس مهار کرد. در دقیقه 64 ضربه آزاد مالاگا، توسط جانی با اختلاف به بیرون زده شد. رئال مادرید به خوبی بازی را کنترل می کرد. در دقیقه 70 گل بنزما در موقعیت آفساید به ثمر رسید و توسط داور مردود اعلام شد. حملات مالاگا خطرناک به نظر می رسید و در دقیقه 78 ضربه سر کاماچو به صورت بسیار خطرناکی از بالای دروازه رئال مادرید به بیرون رفت. در دقیقه 87 موراتا با یک حرکت خوب، ضربه خطرناکی را از پشت محوطه جریمه زد اما کامنی به خوبی توپ او را دفع کرد. در یک رفت و برگشت، کامنی موقعیت خوب مودریچ را نیز بی اثر گذاشت. یک دقیقه بعد ضربه محکم مارسلو از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 90، کاسترو در یک موقعیت عالی، موفق به گلزنی نشد و ضربه او پس از برخورد با ناواس به تیر دروازه برخورد کرد تا رئال مادرید با نتیجه 2-0 این بازی را نیز با پیروزی به پایان برساند. 

                                                                                     آمار بازی 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 1 خرداد 1396 | 1:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.