رئال مادرید 3-0 سلتاویگو؛ 18مین پیروزی متوالی با هت تریک رونالدو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 3-0 سلتاویگو؛ 18مین پیروزی متوالی با هت تریک رونالدو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 3-0 سلتاویگو؛ 18مین پیروزی متوالی با هت تریک رونالدو

شـــرح بازی

در نیمه نخست، رئال مادرید از همان ابتدا به مانند اکثر دیدار های اخیر خود مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و در متن حرکات و حملات این تیم، کریستیانو رونالدو انواع موقعیت ها را با شوت، ضربه سر، قیچی برگردان تماشایی،... خلق کرد و سرانجام در دقیقه 36 با زیرکی از ماینکو خطای پنالتی گرفت تا بالاخره خود و تیمش را به گل برساند. در این نیمه هامس رودریگز هم دو موقعیت خوب به دست آورد که ضربات او فنی و آرام بودند و آلوارز برای مهار آنها چندان به زحمت نیفتاد.

در دقیقه 53 هامس رودریگز به یکباره درخواست تعویض داد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا آربلوا به جای او وارد میدان شود. حملات رئال مادرید همچنان ادامه داشت و در دقیقه 61 بیل فرصتی ایده آل برای گلزنی را از دست داد. اما کریستیانو رونالدو بی رحم تر از آن بود که در دقیقه 65 فرصت به ثمر رساندن گل دوم را از دست بدهد. در دقیقه 78 کوئنترائو به جای بنزما وارد میدان شد و تغییر پست مارسلو منجر به ارسال یک پاس گل دیگر برای رونالدو گردید تا هت تریک فوق ستاره پرتغالی در دقیقه 81 کامل شود.

در دقیقه 85 کریستیانو رونالدو پس از رقم زدن شبی فوق العاده، جای خود را به چیچاریتو داد و خوش بشی قابل توجه با آنچلوتی داشت. در نهایت با ثبت کلین شیتی دیگر، رئال مادرید موفق به کسب 3 امتیاز ارزشمند خانگی مقابل سلتاویگو شد.


شــرح گل ها

  دقیقه 36 (کریستیانو رونالدو)(1-0): ضربه پنالتی به دست آمده را خود کریستیانو رونالدو خلاف جهت حرکت دروازه بان به گل تبدیل کرد.

  دقیقه 65 (کریستیانو رونالدو)(2-0): کروس توپ را تا پشت محوطه پیش آورد اما در نهایت روی دفع ناقص مدافع سلتا، توپ مقابل رونالدو قرار گرفت تا وی با شوتی محکم و سرکش دومین گل خود را به ثمر برساند.

  دقیقه 81 (کریستیانو رونالدو)(3-0): نفوذ مارسلو از سمت چپ و ارسال او به مقابل دروازه با ضربه پای چپ رونالدو به خوبی وارد دروازه آلوارز شد تا اعجوبه پرتغالی 23مین گل خود در لالیگا را به ثمر برساند.


ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 | 9:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.