رئال مادرید آماده استفاده از تکنولوژی خط دروازه برای اولین بار

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید آماده استفاده از تکنولوژی خط دروازه برای اولین بار

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید آماده استفاده از تکنولوژی خط دروازه برای اولین بار

طرفداری- باشگاه رئال مادرید برای اولین بار در تاریخ خود، در رقابت های جام باشگاه های جهان که این ماه در مراکش برگزار خواهد شد، از تکنولوژی خط دروزاه [GoalControl-4D] استفاده خواهند کرد. این تکنولوژی برای مشخص کردن عبور یا عدم عبور توپ از خط دروازه مورد استفاده قرار می گیرد.

بنا به گزارش AS، شرکت آلمانی GoalControl در حال حاضر این تکنولوژی را در ورزشگاه های رباط و مراکش نصب می کنند و رئال مادرید در این ورزشگاه ها بازی خواهد کرد. شاگردان کارلو آنچلوتی اولین بازی خود را 16 دسامبر، در مقابل برنده دیدار کروز آزول مکزیک و سیدنی واندررز استرالیا برگزار خواهد کرد.

سیستم GoalControl-4D با 14 دوربین فوق العاده سریع مجهز شده است که در اطراف زمین جایگذاری شده اند، و 7 دوربین روی خط دروازه متمرکز شده اند. این سیستم از نرم افزاری خاص برای تشخیص و محاسبه موقعیت توپ در زمان واقعی بهره می کرد. با اینحال، استفاده از آن در جام باشگاه های جهان به صورت آزمایشی خواهد بود و در طول هفته های آینده نصب آنها در ورزشگاه تمام خواهد شد.

در سال 2012 نیز برای اولین بار در جام باشگاه های جهان از تکنولوژی خط دروازه استفاده شد، که شامل سیستم های Hawk-Eye و Goalref  بودند. اما این سیستم [GoalControl-4D]، آخرین بار در جام جهانی گذشته مورد استفاد قرار گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 15 آذر 1393 | 13:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.