آنچلوتي(2):شکستن رکوردبارسا خيلي مهم نيست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي(2):شکستن رکوردبارسا خيلي مهم نيست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي(2):شکستن رکوردبارسا خيلي مهم نيست

آنچلوتي(1):غيبت ايسکو در رئال حس نميشود


رئال مادريد فردا بازي بسيار حساسي مقابل سلتاويگو در پيش خواهد داشت. ديداري که پيروزي در آن، مي تواند به منزله برابري رئال با رکورد بردهاي متوالي بارساي فرانک رايکارد باشد.


به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی ساعتی پیش در نشست خبری بازی با سلتا شرکت کرده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. بخش اول این مصاحبه در زیر می آید:


حضور آریگو ساکی در تمرین امروز رئال

با او در مورد فوتبال حرف زدم. تجربه او همیشه به کارم آمده است.او از جو حاکم بر تیم و روند بردهای متوالی رئال خوشحال بود.در مورد میلان اواخر دهه 80 و مقایسه آن با رئال امروز صحبتی نکردیم.

میهمانی شام دیشب با اعضای کادر مربیگری

همکاران من در گروه مربیگری رئال، کارشان را خیلی خوب انجام می دهند. گروهی که حرفه ای و بسیار جدی در کارشان هستند.همه مثل یک خانواده بزرگ و صمیمی هستیم.برای تشکر و تقدیر از آنها این میهمانی شام را ترتیب دادم.وظیفه ما این است که همین مسیر را ادامه دهیم.اگر می خواهیم همین جو خوب درون تیم حفظ شود، بردهایمان باید ادامه دار باشد.

شایعات در مورد شعار علیه اتلتیکو در این میهمانی

من چنین چیزی ندیدم و نشنیدم. اگر هم اتفاق افتاده کار درستی نبوده است.یک گروه موزیک در این میهمانی حضور داشت که کارشان را انجام می دادند.

ترکیب 11 نفره در غیاب ایسکو


هنوز مشخص نیست اما ایارامندی می تواند به جای ایسکو بازی کند.

جریمه ایسکو درست بود؟

حتی یک داور هم می تواند اشتباه کند. به هر حال این موضوع دیگر به تاریخ پیوسته است. وضعیت ایسکو خوب است اما غیبت او تاثیری روی بازی ما نخواهد گذاشت. ما ایارامندی را داریم که جای ایسکو را پر خواهد کرد.

خامس

بازیکن بسیار با کیفیتی است و درون زمین فداکارانه بازی می کند.از در اختیار داشتن او بسیار خوشحالم و انتظار دارم همین ریتم خوبش را حفظ کند.

تعریف و تمجید ها از شما


در مقطع بسیار خوبی به سر می بریم.این بیشتر به خاطر حضور بازیکنانی بزرگ و مسئولیت پذیر در تیمم است.رابطه بسیار خوبی نیز بین من و بازیکنانم وجود دارد.اهداف مشخصی داریم و در راه رسیدن به همین اهداف حرکت می کنیم.دوست دارم این شرایط خوب، مدت ها ادامه داشته باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 14 آذر 1393 | 20:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.