تیم منتخب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تیم منتخب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تیم منتخب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

وب سایت طرفداری تیم منتخب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزید.

طرفداری - در چهار دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید موفق شد با نتیجه 4-2 از سد بایرن مونیخ عبور نماید. دیدار لستر سیتی و اتلتیکو مادرید با تساوی 1-1 خاتمه یافت. بارسلونا نتوانست از سد یوونتوس عبور کند و بازی بدون گل مساوی به پایان رسید. موناکو نیز با نتیجه 3-1 از سد بروسیا دورتموند عبور کرد تا صعود راحتتری نسبت به سایر تیم ها داشته باشد و بدین ترتیب چهار تیم مرحله نیمه نهایی مسابقات شناخته شدند.

دروازه بان:

یان اوبلاک (اتلتیکو مادرید): بدون شک به یکی از پنج دروازه بان برتر سه سال اخیر فوتبال جهان تبدیل شده است و بارها موفق شده با واکنش های خود روخی بلانکوس را نجات دهد.

مدافعان:

جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی (یوونتوس): در زمین و هوا اجازه عبور هیچ توپی را به مهاجمان خطرناک بارسلونا ندادند و پس از سال ها بلوگرانا در مسابقات اروپایی موفق نشد در نیوکمپ گلزنی کند.

ژوزه خیمنز (اتلتیکو مادرید): عملکرد بسیار خوبی در خط دفاعی اتلتیکو داشت و اجازه نداد که بازیکنان لستر سیتی بیش از یک گل به ثمر رسانند تا تیمش راهی مرحله بعدی شود.

مارسلو (رئال مادرید): یکی از بهترین و باشکوه ترین عملکردهای مارسلو در یک دهه حضورش در فوتبال اروپا را شاهد بودیم. چه به لحاظ دفاعی و چه هجومی نقش بسزایی در ترکیب لوس بلانکوس داشت.

هافبک ها:

میرالم پیانیچ (یوونتوس): بدون شک یکی از بهترین عملکردهای پیانیچ از زمان پیوستنش به یوونتوس بود. پیانیچ هم بارها کوادرادو را راه انداخت و هم در کارهای تدافعی کمک زیادی به خدیرا کرد.

لوکا مودریچ (رئال مادرید): نبض میانه میدان را در دست گرفت تا به تیمش کمک کند یک نتیجه بیادماندنی در مقابل یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا کسب کند.

وینگرها:

آرین روبن (بایرن مونیخ): بارها دفاع رئال مادرید را به دردسر انداخت و حتی موفق شد یک پنالتی نیز از حریف بگیرد. اما سرانجام به همراه تیمش از دور مسابقات کنار رفت.

کریستیانو رونالدو (رئال مادرید): یک هتریک فوق العاده در مقابل مانوئل نویری که به این راحتی ها گل نمی خورد، موجب شد هم خودش را در لیگ قهرمانان اروپا 100 گله کند و هم تیمش را راهی مرحله نیمه نهایی نماید.

مهاجمان:

رادامل فالکائو و کیلیان ام باپه (موناکو): خطرناکترین زوج هجومی حال حاضر دنیا را موناکو در اختیار دارد. این دو بازیکن باز هم گلزنی کردند تا موناکو در مجموع دو دیدار مقابل منچستر سیتی و دورتموند مجموعا 11 بار گلزنی کند.

مربی هفته:

ماسیمیلیانو الگری (یوونتوس): خنثی کردن تاکتیک های تهاجمی بارسلونا آن هم در نیوکمپ کار هر مربی نیست. اما الگری اجازه نداد بارسلونا در نیمه اول حتی یک شوت به چارچوب دروازه بزند و در پایان دیدار گلی نیز به ثمر نرساند، تا یوونتوس راهی مرحله بعدی شود.

تیم هفته:

موناکو: دیگر موناکو شگفتی ساز نیست بلکه یکی از بهترین تیم های حال حاضر اروپاست. تیمی که شانس کسب سه گانه را نیز دارد.

بازیکن هفته:

کریستیانو رونالدو (رئال مادرید): هتریک در مقابل بایرن مونیخ و مانوئل نویر به تنهایی برای انتخاب وی کفایت می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 ارديبهشت 1396 | 17:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.