ماتئوس:رونالدو شانس اصلي بردن توپ طلاست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ماتئوس:رونالدو شانس اصلي بردن توپ طلاست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ماتئوس:رونالدو شانس اصلي بردن توپ طلاست

ماتئوس:رونالدو شانس اصلي بردن توپ طلاست


لوتار ماتئوس، کاپيتان سابق تيم ملي آلمان، نگران است که آمار گلزني کريس رونالدو، روي انتخاب بهترين بازيکن جهان در سال 2014 تاثيربگذارد.


به گزارش "ورزش سه"، رونالدو که سال گذشته برنده توپ طلا شد، در سال 2014 با ثبت یک رکورد گلزنی جدید در چمپیونزلیگ، رئال را به دهمین قهرمانی اش در این رقابت ها رساند. او این فصل هم تاکنون 28 گل برای تیمش به ثمر رساند تا رئال به رکورد 17 پیروزی پیاپی که در تاریخ این باشگاه بی نظیر است، دست پیدا کند.
ماتئوس که خود در سال 1990 برنده توپ طلا شد، معتقد است که موفقیت در جام جهانی، باید بیش از گلزنی در اهدا توپ طلا لحاظ شود.
او به اسکای گفت:" دغدغه شخصی من این است که رونالدو برنده توپ طلا شود. البته آمار گلزنی او منحصر به فرد است. او رکوردهای جدیدی به جا گذاشته است. طبیعتا قهرمانی در جام جهانی باید برهمه چیز مقدم باشد اما در نهایت این گلزنی های رونالدو است که همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد. از نظر من، رونالدو شانس اصلی است زیرا او هر هفته ما را شگفت زده می کند.
مسی شانس اصلی نیست زیرا او مصدومیت های زیادی داشت و در جام جهانی هم در بهترین فرم نبود. از نظر من، او در طول این جام خیلی قدرتمندانه ظاهر نشد. برای انتخاب بهترین بازیکن جام کارشناسان فیفا رای دادند اما این یک هدیه برای مسی بود. فکر می کنم خود او بعد از فینال به خاطر کسب این جایزه شوکه شد."
مانوئل نویر، دروازه بان بایرن، یکی از سه نامزد نهایی توپ طلاست و ماتئوس با ستایش از او، گفت:" نامزد توپ طلا شدن فوق العاده است. او یک سبک دروازه بانی جدید را ابداع کرد. او بازیکن یازدهم درون زمین تیم است؛ یک نوع سوئیپر و در جام جهانی او فرصت فوق العاده ای داشت تا این را نشان بدهد.
برای تیم های آمریکای جنوبی، سبک دروازه بانی او جدید بود. آنها او را نمی شناختند زیرا بوندس لیگا در این کشورها پرطرفدار نیست. اما اکنون نویر در خارج از اروپا هم شناخته شده است. او یکی از ارکان اصلی قهرمانی آلمان در جام جهانی بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 13 آذر 1393 | 21:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.