رئال مادرید 1-1 اتلتیکو مادرید؛ گریزمان امیدهای بارسلونا را زنده نگه داشت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 1-1 اتلتیکو مادرید؛ گریزمان امیدهای بارسلونا را زنده نگه داشت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 1-1 اتلتیکو مادرید؛ گریزمان امیدهای بارسلونا را زنده نگه داشت

دربی حساس شهر مادرید با تساوی 1-1 به پایان رسید

طرفداری - در حساس ترین بازی هفته لالیگا و در دربی شهر مادرید دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو در برنابئو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.

گزارش بازی

بازی در حالی آغاز شد که در دقایق ابتدایی بیشتر بازی در میانه میدان جریان داشت. اولین خطر جدی بازی در دقیقه 15 توسط رونالدو ایجاد شد که شوت این بازیکن را اوبلاک مهار کرد. در ادامه در دقیقه 24 گریزمان پاسی ایده آل به محوطه جریمه فرستاد که تورس نتوانست از این توپ به خوبی استفاده کند. در دقیقه 28 بازی بنزما بهترین موقعیت را به دست آورد. یک و دو زیبا او با رونالدو با ضربه این مهاجم فرانسوی همراه شد که این توپ هم راهی به دروازه پیدا نکرد. بعد از این حمله بود که اتلتیکو مادرید کمی پیشروی کرد. در دقیقه 39 بازی شوت زیبا گریزمان با عکس العمل ناواس همراه شد تا نیمه اول این بازی با نتیجه 0-0 به پایان برسد.

تونی کروس - آنتونی گریزمان

با شروع نیمه دوم باز هم این رئال بود که بازی را هجومی آغاز کرد. کریم بنزما در دقیقه 49 موقعیتی بسیار خوب به دست آورد اما عکس العمل تماشایی اوبلاک مانع گل شدن توپ شد. فشار میزبان نتیجه داد و رئال مادرید در دقیقه 51 به گل رسید. ارسال تماشایی و دقیق تونی کروس را په په با ضربه ای سر دقیقه تبدیل به گل اول بازی کرد.  در ادامه اتلتیکو بود که پیش کشید. در دقیقه 54 شوت کاراسکو با اختلافی نه چندان زیاد به بیرون رفت. در ادامه و در 58 نیگوئز شوتی محکم روانه دروازه میزبان کرد که ناواس برای گرفتن این توپ مشکی نداشت. اما جدی ترین موقعیت اتلتیکو در دقیق 59 ایجاد شد. جایی که پاس زیبای گریزمان به تورس رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ناواس به خوبی مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی شد. در دقیقه 72 ارسال بیل را مارسلو با شوتی بی دقت راهی اوت کرد. پس از این بود که بازی بیشتر در وسط زمین در جریان بود و رئال به خوبی بازی را کنترل می کرد. در حالی که بازی بیشتر در اختیار رئال بود در دقیقه 85 اتلتیکو موفق شد گل تساوی را بزند. پاس کورا را گریزمان با ضربه ای دقیق در محوطه جریمه تبدیل به گل تساوی کرد. در ادامه هر دو تیم سعی در ایجاد موقعیت هایی داشتند اما موفق به باز کردن دروازه هم نشدند تا این دیدار با تساوی 1-1 به پایان برسد

برای دیدن آمار و ارقام بازی اینجا را کلیک کنید.

شرح گل ها

 دقیقه 51 (رئال مادرید): ارسال تونی کروس از روی یک ضربه آزاد با ضربه سر دقیق په په همراه شد و رئال از حریف خود پیش افتاد.

دقیقه 85 (اتلتیکو مادرید): در دقیقه 85 بازی پاس دیدنی کورا به گرزمان رسید و او با ضربه ای زمینی گل تساوی را زد.

ترکیب رئال مادرید - اتلتیکو مادرید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 19 فروردين 1396 | 21:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.