رونالدينيو: مسي جادويي است ولي رونالدو نه

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدينيو: مسي جادويي است ولي رونالدو نه

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدينيو: مسي جادويي است ولي رونالدو نه


رونالدينيو: مسي جادويي است ولي رونالدو نه


رونالدينيو ستاره ي سابق بارسلونا به تمجيد از کريستيانو رونالدو و ليونل مسي پرداخت ولي مسي را جادويي خواند.


به گزارش "ورزش سه"، رونالدو و مسی در کنار مانوئل نویر به عنوان نامزد دریافت جایزه ی توپ طلا از سوی فیفا معرفی شده اند. مسی و رونالدینیو در بارسا هم بازی بودند و حال رونالدینیو معتقد است که کاپیتان آرژانتین بازیکن بهتری نسبت به رونالدوست.

او گفت:" ما بازیکنان بارسا از فرانک رایکارد خواستیم که مسی را به تمرینات تیم اول بیاورد. رونالدو خیلی بازیکن کاملی است ولی مسی بهتر است زیرا جادویی است."

رونالدینیو سپس راجع به پیوستنش به بارسلونا گفت:" همه چیز خیلی سریع و زیبا پیش می‌رفت. یکی از دوستان نزدیک من از اعضای هیئت مدیره ی بارسلونا شده بود: ساندرو لارسل. پیش از اینکه پیشنهادی به من بدهد، از من پرسید که آیا دوست دارم در بارسلونا بازی کنم زیرا می‌دانست که در رای گیری پیروز شده و رئیس باشگاه می‌شود و من هم گفته "بله". من در آستانه پیوستن به منچستریونایتد بودم و تنها بر سر جزئیات خیلی کوچک به توافق نرسیده بودیم که راسل در دقایق پایانی با من تماس گرفت و گفت که احتمال پیروزی اش در انتخابات بسار بالاست. همه چیز خیلی سریع رخ داد. من می‌خواستم در بارسا بازی کنم و به همین تیم پیوستم. احساس فشاری نداشتم، تنها لذت می‌بردم. این فرصت را داشتم که به بازیکنی تبدیل شوم که می‌خواهم، در باشگاه بزرگی مثل بارسلونا. باید به دنبال ردپای الگوهایم پیش می‌رفتم. افتخار می‌کردم که جایی بازی می‌کنم که رونالدو، روماریو و ریوالدو در آن بازی کرده اند و حالا من هم R جدید بارسلونا بودم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 12 آذر 1393 | 21:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.