رئال مادرید 5-0 کورنیا؛ در شب درخشش هامس، خسه با گل برگشت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 5-0 کورنیا؛ در شب درخشش هامس، خسه با گل برگشت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 5-0 کورنیا؛ در شب درخشش هامس، خسه با گل برگشت

طرفداری- تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری، میزبان تیم کورنیا بود که در نهایت با پیروزی 5-0، در مجموع با نتیجه 9-1 راهی مرحله بعد شد و اکنون باید انتظار یک دربی مادرید را داشت.

 کارلو آنچلوتی در این دیدار تلفیقی از ترکیب اول و دومش را به میدان فرستاده بود و در نهایت موفق شد تا 17مین پیروزی متوالی خود در رئال مادرید را به دست آورده و رکوردش را بهبود بخشد.

شــرح بازی

تیم کورنیا خیلی زود و در دقیقه 13 مسابقه با خطایی که آربلوا انجام داد، صاحب ضربه پنالتی شد اما شوت پای چپ بونیکوت به بالای دروازه راه یافت. دو دقیقه بعد هامس رودریگز موفق شد تا اولین گل مسابقه را به ثمر برساند. در دقیقه 31 نیز ایسکو اختلاف را به دو گل رساند. دو دقیقه بعد نیز هامس برای دومین بار موفق به گلزنی شد تا نیمه اول با نتیجه 3-0 به سود میزبان به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم واران جای خود را به یورنته داد و این نیمه نیز خالی از رویداد نبود؛ در دقیقه 55 سامی خدیرا پس از برخورد با بازیکن حریف، برای لحظاتی بیهوش روی زمین افتاد و سرانجام با حالتی نامتعادل جای خود را به خسه داد.

رئال مادرید در دقیقه 59 به گل چهارم دست یافت که یک گل به خودی بود. بعد از این گل، هامس رودریگز هم زمین بازی را ترک کرد اما در دقیقه 76 خسه رودریگز بعد از ماه ها مصدومیت بار دیگر موفق به گلزنی شد تا صعود مادریدی ها در برنابئو شیرین تر شود و نوید یک خرید زمستانی واقعی برای آنچلوتی و هواداران رئال مادرید داده شود.


شــرح گل ها

  دقیقه 15 (1-0): روی پاس در عمق خوب از ایسکو، هامس رودریگز در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای چیپ موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند.

  دقیقه 31 (2-0): این بار هامس رودریگز در نقش سازنده ظاهر شد تا ایسکو در شرایط تک به تک با ضربه ای چیپ دروازه حریف را باز کند.

  دقیقه 35 (3-0): مثلث ایسکو، چیچاریتو و هامس در نهایت با پاس پشت پای مهاجم مکزیکی به ستاره کلمبیایی رسید تا او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه، دومین گل خود را ثبت کند.

  دقیقه 59 (4-0): پاس چیپ خود از آربلوا با فرار چیچاریتو همراه شد و ضربه خوب این بازیکن با بد شانسی به تیر افقی دروازه برخورد کرد و روی خط با پای مدافع حریف وارد دروازه شد.

  دقیقه 76 (5-0): ایسکو با حرکتی فوق العاده از میانه میدان، چند بازیکن کورنیا را از پیش رو برداشت و سرانجام توپ را داخل محوطه به خسه رساند تا وی با ضربه ای دقیق و زمینی توپ را به گوشه دروازه بفرستد.


ترکیب دو تیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 12 آذر 1393 | 10:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.