آنچلوتي: 15 سال است به من توهين مي شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي: 15 سال است به من توهين مي شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي: 15 سال است به من توهين مي شود

طرفداری- سرمربی موفق رئال مادرید پیش از دیدار حذفی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش AS و به نقل از realmadridfarsi.ir، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار مقابل کورنیا در کنفرانس خبری شرکت کرد. 

هوادار کشته شده دپورتیوو لاکرونیا : "چنین تجربه ای در ایتالیا داشتم. روز غمناکی است. تمام اهالی فوتبال امیدوارند که دیگر چنین اتفاقاتی تکرار نشود. این یک بدشانسی بود. باید این خشونت ها را محکوم کنیم. تمام جهان فوتبال باید تلاش کنند تا در آینده چنین اتفاقاتی رخ ندهد. در انگلستان اقدامات خوبی برای جلوگیری از این اتفاقات انجام شده است. باشگاه ها و همه اهالی فوتبال باید با اراذل و اوباش مقابله کنند." 

فوتبال انگلستان : "خشونتی وجود ندارد. هیچ پلیسی در اطراف استادیوم وجود ندارد. هیچ در گیری میان هواداران نیست و کودکان زیادی در استادیوم هستند. در انگلستان هیچ خشونتی ندیدم. 15 روز پیش یک مرد در طول تمام بازی به من توهین می کرد. این مشکل از فرهنگ است. به عنوان یک ایتالیائی می گویم در کشور های لاتین مثل اسپانیا این مشکلات وجود دارد، می شود پیشرفت بی نظیری داشت." 

اقدامات باشگاه ها علیه خشونت : "در رئال مادرید تلاش زیادی در خصوص این مسئله انجام می شود. رئال یک نمونه خوب است و بارسا نیز در گذشته از این اقدامات داشته است. همه باشگاه ها می توانند چنین اقداماتی انجام دهند. گروها های هواداری رادیکالی باید منقرض شوند. هواداران فوتبال نباید رادیکالی باشند." 

دیروز هم به مسی حمله شد : "همه ما باید خشونت را محکوم کنیم. خشونت در زمین یا هر جای دیگر. این اقدام خشونت آمیز است. باید کاری انجام دهیم. ما خوشحال نیستیم، ناراحتیم و این مسائل را باید برداریم. " 

فحاشی در استادیوم : "این الفاظ نادرست هستند. گاهی اوقات شنیده می شود و بهتر است که به آنها گوش ندهید."

نامزد های توپ طلا امروز مشخص می شود:"در این خصوص فکر نمی کنم. یک آلمانی مثل کروس و خدیرا که جام جهانی خوبی داشت می تواند در لیست 3 نفره باشد. نویر هم فصل خوبی داشت." 

راموس لیاقت حضور در جمع 3 نفر را نداشت؟ :"همه سرجیو را فراموش کرده اند. او دو گل در نیمه نهائی و یک گل در فینال لیگ قهرمانان اروپا زد. من هم راموس را فراموش کرده بودم و از او معذرت خواهی می کنم." 

بازی جام حذفی در برنابئو : "این استادیوم همیشه به ما کمک کرده است. هواداران همیشه ما را تشویق می کنند و اهمیتی نمی دهند که حریف چه کسی باشد. یک ترکیب رقابتی داریم و فردا رئال برای کسب پیروزی رقابت خواهد کرد." 

ترکیب اصلی : "خدیرا روبراه است و می تواند بازی کند. په په ، راموس ، مارسلو ، کروس ، رونالدو و بنزما استراحت می کنند. مدران در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. ایارا با خدیرا نیز در کنار او بازی می کنند."

نقش راموس و په په در پیروزی های پیاپی : "بعد از شکست های اول فصل باید از نظر دفاعی بهتر می شدیم. همه از این حیث عملکرد خوبی داشتند. په په و راموس بیشترین حضور در بازی ها را داشتند. واران هم خوب بازی کرده است. مارسلو ، آربلوا و کارواخال نیز خوب کار کرده اند. از همه مهمتر تمرکزمان را جمع کردیم." 

مارکو آسنسیو : "بازیکن خیلی خوبی است وبه همین خاطر با  مایورکا در حال مذاکره هستیم. این  یک خرید برای تابستان خواهد بود نه زمستان."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393 | 19:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.