مسى و رونالدو را فراموش كنيد، سومين بازيكن برتر فوتبال دنيا كيست؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مسى و رونالدو را فراموش كنيد، سومين بازيكن برتر فوتبال دنيا كيست؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مسى و رونالدو را فراموش كنيد، سومين بازيكن برتر فوتبال دنيا كيست؟

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هر دو به شایستگی به جایگاه خاصی در فوتبال دنیا دست یافته اند و در شش سال اخیر عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان را نیز به خود اختصاص داده اند. پاسخ به این پرسش که کدامیک از این دو بهتر هستند، بسیار جنجالی بوده و نتیجه ای  نيز در بر نخواهد داشت، به همین دلیل شاید بهتر باشد که این پرسش مطرح شود که عنوان سومین بازیکن برتر فوتبال دنیا بعد از این دو ابر ستاره به چه کسی تعلق خواهد گرفت.

اسامی ده بازیکنی که برای کسب این عنوان بر اساس نظرات و پیشنهادات نویسندگان Eurosport کاندید شده اند، به صورت ذیل می باشند:

1- لوئیز سوارز

 این ملی پوش اروگوئه ای به دلیل حاشیه ها و جنجال هایی که داشته از شهرت چندان مثبت و خوبی برخوردار نیست، اما در زمین فوتبال او مهاجم بسیار قابلی است که مشارکت او در بازی تیمی و  نحوه بازی درگیرانه و جنگجویانه اش، او را به بازیکنی منحصر به فرد تبدیل کرده است. او بازیکنی کاملا موثر و در خدمت تیم است و حضورش در زمین می تواند موفقیت تیم را تضمین نماید.

2- فیلیپ لام 

 کاپیتان بایرن مونیخ برای اولین بار پس از مدت ها دچاری مصدومیتی سخت شده و برای مدت زمانی نسبتا طولانی توانایی حضور در میادین فوتبال را نخواهد داشت. او همواره برای مهاجمین حریف مدافعی سخت گیر و غیر قابل عبور بوده و از زمانی که توسط پپ گواردیولا به میانه زمین منتقل شده، در آن منطقه از زمین نیز برای تیم غیر قابل چشم پوشی بوده است. فیلیپ لام که بعد از فتح جام جهانی  با کناره گیری خود از مانشافت شگفتی ساز شد از سال ها پیش به عنوان یکی از با ثبات ترین و منغیر پذیرترین مدافعین فوتبال جهان مطرح بوده است.

3- گرت بيل

 انتقال گرت بيل از تاتنهام به رئال مادريد به عنوان گران ترين بازيكن تاريخ فوتبال با انتقادات فراوانى به همراه بوده است، اما اين ستاره ولزى با درخشش در رئال مادريد جواب منتقدين خود را به خوبى داده است. وى همواره براى مادريدى ها بازيكنى موثر و تعيين كننده بوده و گل هاى حساسى نيز به ثمر رسانده است، گل هاى او در فينال ليگ قهرمان اروپا و بازى نهايى Copa del Rey، نقش مهمى در فتح اين جام ها توسط رئال مادريد در فصل گذشته داشته اند.

4- آرين روبن

 از هنگامى كه دفعات مصدوميت روبن كاهش يافته است، اهميت فوق العاده او براى بايرن مونيخ بيشتر مشخص شده است. برخى از منتقدان معتقد هستند كه نحوه بازى روبن براى هر دفاعى قابل پيش بينى است، با اين وجود به خاطر سرعت بالاى اين ستاره هلندى دفاع كردن مقابل او دشوار به نظر مى رسد. براى روبن فرقى نمى كند كه مقابل رئال مادريد بازى كند يا تيمى از دسته سوم آلمان چون او همواره بهترين عملكرد را از خود نشان مى دهد، به خصوص از زمان پيوستن پپ گوارديولا به بايرن مونيخ وى به بازيكنى در خدمت تيم تبديل شده است. در جام جهانى 2014 نيز روبن نشان داد كه بازيكن بسيار مسئوليت پذيرى است.

5- هامس رودريگز

كشف رئال مادريد در جام جهانى 2014 ابتدا مى بايست ثبات خود را در بالاترين سطح فوتبال به اثبات رساند تا بتواند براى شناخته شدن به عنوان سومين بازيكن برتر جهان ادعايى داشته باشد. دليل نامزدى جيمز اين ستاره كلمبيايى و بهترين گل زن جام جهانى برزيل، در استعداد بى نظير فوتبالى او نهفته است. استعدادى كه قادر است او را به پديده اى در دنياى فوتبال تبديل نمايد.

6- فرانك ريبرى

بهترين بازيكن فوتبال اروپا در سال 2013 و زوج نابغه آرين روبن در بايرن مونيخ، هنگامى كه فرانك ريبرى در شرايط خوب خود باشد،‌او در سمت چپ ميدان به يكى از بهترين هاى دنيا تبديل مى شود. اما مشكل اصلى فرانك ريبرى و تفاوت وى با آرين روبن دقيقا در همين نكته واقع شده است. ريبرى در برخى از زمان هاى فصل از لحاظ روحى از آمادگى روحى لازم براى بازى برخوردار نيست كه اين بيشتر به دليل حاشيه هاى پديد آمده براى او در خارج از زمين مى باشد.

7- نيمار

پيش از برگزارى رقابت هاى جام جهانى برزيل انتقادات زيادى در خصوص نيمار به چشم مى خورد، اما بعد از اتمام جام جهانى همه اين نوع از انتقادات كمتر شده و تغيير يافتند. براى جام جهانى فشار بسيار زيادى بر نيمار وارد بود، اما وى با نبوغ خود به خوبى از زير بار اين فشار سر بلند بيرون آمد و اعتماد همگان را به خود جلب نمود، كمتر كارشناسى پيش از جام جهانى تصورى از اهميت نيمار براى سلسائو داشت، اما بعد از مصدوميت وى و شكست سنگين برزيلى ها مقابل آلمان اين موضوع به خوبى به اثبات رسيد. نيمار از لحاظ كاراكترى نيز از شرايط خوبى براى كسب عنوان سومين بازيكن برتر فوتبال دنيا برخوردار است.

8- مانوئل نوير

براى انتخاب عنوان بهترين بازيكن جهان همواره مهاجمين و بازيكنان خط ميانى همه نگاه ها را به خود جلب مى كنند. چون نوع بازى آنها بيشتر سبب جذابيت و زيبايى فوتبال مى شود. با اين وجود مانوئل نوير سنگربان بايرن مونيخ با سبك بازى خود انقلابى در دروازه بانى به وجود آورده است و با عملكرد خود نقش بسيار مهمى در موفقيت هاى اخير باشگاهى خود و قهرمانى مانشافت داشته است. نوير كه عنوان بهترين سنگربان جهان را  به خود اختصاص داده است، يكى از كانديداهاى اصلى كسب توپ طلاى سال 2014 نيز مى باشد.

9- زلاتان ابراهيموويچ

كسب يازده عنوان با شش باشگاه مختلف از جمله افتخارات ابراهيموويچ محسوب مى شود كه به آنها مى بايست به ثمر رساندن چندين گل رويايى را نيز اضافه نمود. "ايبرا" همواره و در تيم هاى مختلف از ثبات خوبى در گل زنى برخوردار بوده و بى ترديد در چند سال اخير از بهترين هاى دنياى فوتبال محسوب مى شده است. با اين تفاسير آيا نمى توان او را سومين بازيكن برتر فوتبال دنيا دانست؟ هر چند كه او تمايل دارد به عنوان برترين بازيكن فوتبال شناخته شود.

10- سرخيو آگوئرو

سرخيو آگوئرو آرژتنيتنى در بين نويسندگان Eurosport براى كسب عنوان سومين بازيكن برتر فوتبال دنيا بيشترين راى را به خود اختصاص داده است، البته چنين انتخابى فقط به دليل هت تريك او در بازى مقابل بايرن مونيخ نمى باشد. در فصل گذشته وى موفق به ثمر رساندن 28 گل در ليگ برتر جزيره شد و در رقابت هاى مختلف اين فصل نيز وى در 18 بازى موفق به ثمر رساندن 17 گل شده است. او مهاجم بزرگى است و شايد تنها مشكل او براى كسب چنين عوانى، بازى كردن در باشگاهى است كه تا كنون در رقابت هاى اروپايى به افتخارى دست نيافته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393 | 9:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.