سمپائولی: لذت‌بخش است که در کنار رئال مادرید در صدر جدول قرار داریم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سمپائولی: لذت‌بخش است که در کنار رئال مادرید در صدر جدول قرار داریم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سمپائولی: لذت‌بخش است که در کنار رئال مادرید در صدر جدول قرار داریم

سرمربی آرژانتینی از پاسخ تیمش به گل حریف خوشحال است.

طرفداری - خورخه سمپائولی، سرمربی آرژانتینی سویا پس از پیروزی ارزشمند تیمش در دربی آندلس مقابل رئال بتیس به تمجید از نمایش بازیکنانش در نیمه دوم بازی پرداخت.

به گزارش AS، سویا در حالی دربی را برد که در نیمه اول با یک نمایش ضعیف با یک گل خورده به رختکن رفت. در نیمه دوم اما میهمان از این رو به آن رو شد و ابتدا با گل مرکادو بازی به تساوی کشانده شد و پس از آن با گل ایبورا، سه امتیاز به حساب سویل واریز شد. سه امتیازی که این تیم را به رده دوم فرستاد تا آنها تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به رئال مادرید صدرنشینی را از دست بدهند. سمپائولی پس از این بازی به خبرنگاران گفت:

این شکست چیزی از ارزش‌ها یا تاریخ بتیس کم نمی‌کند. در نیمه اول آنها کاملا بر ما مسلط بودند و مطمئنا اگر بتوانند در تمام بازی مانند نیمه اول این بازی باشند، نتایج فوق العاده ای خواهند گرفت. خوش بختانه تیمم راه حل کنترل توپ و میدان در نیمه دوم را پیدا کرد و توانستیم از یک بازی دشوار سه امتیاز کسب کنیم. لذت‌بخش است که به همراه رئال مادرید در صدر جدول قرار داریم. امیدوارم همیشه مثل نیمه دوم امروز بازی کنیم.

در رختکن به بازیکنانم گفتم علی‌رغم اینکه بتیس از ما خیلی بهتر بود و خودمان نیز خیلی بد بودیم، تنها یک گل عقبیم و می‌توانیم آن را جبران کنیم. همه متحد شدیم تا با انگیزه‌ای دوچندان وارد میدان شویم و خوش بختانه راهکارهایمان به نتیجه نشست. برای رویاهایمان تلاش خواهیم کرد وخواهیم دید در آینده چه پیش خواهد آمد. اما نمایش‌هایی چون نیمه اول امروز ما از رسیدن به این رویا، دور می کند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 8 اسفند 1395 | 9:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.