حمله رئال مادريد به رکورد تاريخي بارسا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

حمله رئال مادريد به رکورد تاريخي بارسا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

حمله رئال مادريد به رکورد تاريخي بارسا

حمله رئال مادريد به رکورد تاريخي بارسا


رئال مادريد با هدايت آنچلوتي، شب گذشته با پيروزي 2-1 مقابل مالاگا تاريخساز شد.


به گزارش "ورزش سه"، رکورد 15 برد متوالی رئال مادرید که توسط نونیز در فصل 60-61 و مورینیو در فصل 2011-2012 به ثبت رسیده بود، شب گذشته شکسته شد و حالا این رکورد با 16 پیروزی متوالی در اختیار رئال کارلو آنچلوتی قرار دارد.

اما تیمی که رکورددار بیشترین برد متوالی در فوتبال اسپانیاست، رئال مادرید نیست. بارسلونا با هدایت "فرانک رایکارد"، در فصل 2005-2006 با کسب 18 برد متوالی، یک رکورد تاریخی و خیره کننده را به ثبت رساند. آنها از 22 اکتبر 2005 تا 22 ژانویه 2006، تمام بازی های خود را بردند و در نهایت، مقابل ساراگوزا در کوپا دل ری 4-2 شکست خوردند.

به نظر می رسد که رئال می تواند این رکورد را نیز بشکند. کهکشانی ها سه شنبه جاری مقابل کورنیا قرار می گیرند. بازی برگشت کوپا دل ری، در حالیکه این تیم را در بازی رفت 4-1 شکست داده اند. پس از آن، رئال هفته آینده در لالیگا به مصاف سلتا در برنابئو خواهد رفت. سپس بازی با لودوگورتس در لیگ قهرمانان در انتظار رئال است. این بازی نیز در برنابئو برگزار می شود. بدین ترتیب رئالی ها با کسب سه پیروزی در این دیدارهای نسبتا آسان، می توانند رکورد تاریخی بارسای فرانک رایکارد را جابجا کنند.

این روند بردها می تواند حتی به عدد 22 تا پایان سال نیز برسد. رئال پس از بازی با لودوگورتس، در زمین آلمریا با این تیم دیدار خواهد کرد و سپس راهی مراکش می شود تا در مقابل کروز آزول در جام باشگاه های جهان قرار بگیرد. در صورت برتری احتمالی، این تیم راهی فینال شده و اگر در آن بازی نیز به پیروزی برسد، رکورد 22 برد متوالی به نام این تیم ثبت خواهد شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393 | 17:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.