زیدان: تابستان خواهیم دید چه بازیکنانی از تیم جدا می شوند؛ صحبت های ایسکو قابل درک است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: تابستان خواهیم دید چه بازیکنانی از تیم جدا می شوند؛ صحبت های ایسکو قابل درک است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: تابستان خواهیم دید چه بازیکنانی از تیم جدا می شوند؛ صحبت های ایسکو قابل درک است

طرفداری - رئال مادرید فردا شب باید از چارچوب رقابت های لالیگا مهمان تیم والنسیا باشد. اخیرا ایسکو در مصاحبه ای عنوان کرده بود دوست دارد بیشتر بازی کند و در پایان فصل راجع به آینده اش تصمیم می گیرد. زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی در این مورد گفت:

صحبت های ایسکو قابل درک است. هیچ مشکلی نیست. یک فوتبالیست می تواند 20 تا 26 بازی انجام دهد و زمانی که این تعداد بازی را انجام ندهد از شرایط راضی نیست. همیشه همین است. ما هر سه روز یک بازی داریم و همه بازیکنان در فرم خوبی هستند. ما تا پایان همه در کنار هم خواهیم بود. ایسکو می داند که من روی او حساب می کنم و به عنوان بازیکن، فوتبالش را دوست دارم. من 24 بازیکن خیلی خوب دارم. زمانی که جای بازیکنان را در ترکیب عوض می کنید به این معنی نیست که یکی را از دیگری بیشتر دوست دارید. من به 24 بازیکن ترکیبم باور دارم. در بازی قبل می خواستم آسنسیو را به میدان بفرستم اما مجبور شدم ناچو را تعویض کنم. 

زیدان به بازی کردن چرخشی بازیکنان و استراحت دادن به آنها اعتقاد خاصی دارد. وی در این مورد گفت:

چرخشی بازی کردن بازیکنان به این دلیل نیست که همه را خوشحال نگه دارم بلکه من اعتقاد دارم این بهترین روش است. به نظر من همه بازیکنان می توانند تفاوت را رقم بزنند و من ایده هایم را به آنها می گویم. 

من نمی توانم بگویم در تابستان کدام بازیکنان جدا خواهند شد. بازیکنان نیز در حال حاضر به آن زمان فکر نمی کنند بلکه به موفقیت کنونی فکر می کنند. تابستان خواهیم دید چه اتفاقی می افتد اما حقیقت این است که این مساله در حال حاضر مهم نیست. 

په په برای ما بازیکن مهمی است و برای ما با تمام وجودش بازی می کند. وضعیت قرارداد او چیزی نیست که من در حال حاضر به آن فکر کنم. من تا لحظه آخر روی او حساب می کنم. بازی هایی خواهد بود که او بازی می کند و دیگران روی نیمکت می نشینند. این نگرش را تغییر نخواهیم داد. ما هشت مدافع بسیار خوب داریم و در هر بازی برخی از آنها مجبورند روی نیمکت بنشینند. 

رونالدو اخیرا در پست وینگر بازی می کند و حالا هواداران رئال مادرید از او رضایت بیشتری دارند. زیدان در این مورد گفت:

این پستی است که رونالدو همیشه در آن بازی کرده است. پست او همین است. او یک پدیده است و می تواند در پست های دیگر هم بازی کند اما این پست تخصصی او است و او در این پست 400 گل به ثمر رسانده است. او هم در بعضی بازی ها استراحت می کند اما فردا قرار است بازی کند. فردا شرایط را ارزیابی می کنیم تا ببینیم گرت بیل بازی می کند یا خیر. او آماده و قدرتمند است. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1395 | 21:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.