کارلو آنچلوتی، رکورد دار پیروزی های متوالی در تاریخ باشگاه رئال مادرید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی، رکورد دار پیروزی های متوالی در تاریخ باشگاه رئال مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی، رکورد دار پیروزی های متوالی در تاریخ باشگاه رئال مادرید

طرفداری- برای رئال مادرید 51 سال طول کشید تا فردی چون ژوزه مورینیو روی کار آید و با رکورد 15 پیروزی متوالی در تاریخ باشگاه برابری کند، اتفاقی که اولین بار در سال (1960/61) توسط میگل مونیز ثبت شده بود. سرمربی پرتغالی در فصل 2011/12 به این رکورد رسید و در آن فصل فاتح لالیگا شد.

با اینحال، کارلو آنچلوتی، تنها در دومین فصل حضورش در این باشگاه، رکوردی ثبت کرد که قبلاً هیچوقت در تاریخ باشگاه رئال مادرید وجود نداشت - 16 پیروزی متوالی در تمامی رقابت ها.

به دنبال شروع کُند رئال مادرید در ابتدای فصل، که حتی با جدایی ژابی آلونسو و آنخل دی ماریا و همچنین شکست هایی مقابل اتلتیکو مادرید (در لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا) و رئال سوسیداد همراه بود، آنچلوتی می دانست که چگونه جو رختکن را کنترل کند و تیم را از مسیری نگران کننده، منحرف کند.

سه ماه از شروع فصل گذشته، رئال مادرید صدرنشین لالیگا است و با قاطعیت تمام (پیروزی در 5 دیدار) به مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ نیز صعود کرده است.

چالش برای برابری با رکورد قبلی در مقابل بازل شروع و پایان یافت، در ابتدا با یک پیروزی 5-1 در برنابئو که پس از شکست در دربی بود. بعد از آن نیز مادرید از سد حریفانی چون لیورپول (2 بار)، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو عبور کرد تا به این رکورد برسد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393 | 17:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.