زیدان: باید استراحت کنیم تا مقابل ناپولی آماده باشیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: باید استراحت کنیم تا مقابل ناپولی آماده باشیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: باید استراحت کنیم تا مقابل ناپولی آماده باشیم

سرمربی فرانسوی رئال مادرید از کسب سه امتیاز تیمش راضی و خوشحال است.

طرفداری - رئال مادرید موفق شد با نتیجه 3-1 اوساسونا را شکست دهد تا پس از چند ساعت دوباره به صدر جدول لالیگا بازگردد. زین الدین زیدان، سرمربی این تیم، پس از مسابقه در کنفرانس خبری حاضر شد و گفت:

چیزی که می توانم بگویم این است که بازی بسیار دشوار بود. حریف در برخی دقایق بسیار خوب کار کرد و دقایق سختی را پشت سر گذاشتیم. سه امتیاز را به دست آوردیم و مساله مهم همین است. نکته بد این است که ما گل اول را به ثمر رساندیم اما نتوانستیم آن را حفظ کنیم و در کمتر از 10 دقیقه گل تساوی را دریافت کردیم زیرا آماده نبودیم. 

ناچو به 100 بازی و راموس به 500 بازی برای رئال مادرید رسیدند. زیدان در این مورد گفت:

همه می دانیم راموس برای ما چه بازیکن مهمی است. او کاپیتان ما است. اینکه او برای رئال مادرید این همه بازی انجام داده، تعجب آور نیست. امیدوارم باز هم برای مدت طولانی روند او ادامه داشته باشد. او لایق همه چیزهایی است که تا به حال به دست آورده است. او الگوی رئال مادرید است و راه رئال مادرید را نشان می دهد. در مورد ناچو باید بگویم او بازیکن بسیار حرفه ای است. هر زمان که در ترکیب حضور دارد، می درخشد و بسیار باشخصیت است. 

رئال مادرید با سه مدافع کار را آغاز کرد و در میانه نیمه دوم به چهار مدافع تغییر سیستم داد. آیا سیستم ابتدایی بد کار می کرد؟

با سه مدافع هم خوب کار می کردیم اما نیاز داشتیم در مرکز میدان تغییراتی ایجاد کنیم. ما با چهار مدافع متعادل تر بازی می کنیم. برنامه ما این بود با سه مدافع بازی را آغاز کنیم و با مصدومیت دنیلو مجبور شدیم با 4 مدافع کار کنیم و با توازن بیشتری بازی کردیم. 

بارسلونا با پیروزی که مقابل آلاوز به دست آورده بود، برای چند ساعت صدرنشین لالیگا بود. آیا زیدان از این مساله نگران بوده است؟

نه. از این مساله نگران نبودم. تا پایان فصل شرایط همین گونه است. نمی توانیم آرامش کامل داشته باشیم. باید همیشه تلاش کنیم. در هر بازی در لالیگا ما فشار را از رقیبانی مثل بارسلونا و سایرین حس می کنیم. می دانستیم اوساسونا در خانه بسیار خطرناک است. به زحمت افتادیم اما در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم و از این مساله خوشحالم. 

پس از گل اول، رئال مادرید تمرکز خود را از دست داده بود. آیا موافقید؟

نمی دانم این مساله از کمبود تمرکز بود یا خیر. ما می توانستیم پیش از گل آنها، به گل دوم برسیم. گاهی اوقات این مسائل پیش می آید و شما باید از موقعیت هایتان استفاده کنید. نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. شانس های بیشتری داشتیم و بازی متعادل تری انجام دادیم. 

وی در مورد مصدومیت دنیلو گفت:

واقعا برای مصدومیت او متاسفم. باید فردا شرایط را بررسی کنیم تا ببینیم کی آماده بازی خواهد بود. 

زیدان در مورد عملکرد هامس رودریگز گفت:

هامس خوب کار کرد. او خیلی خوب هنگام ورود به بازی، خودش را با شرایط بازی وفق داد. بازی کردن هامس در ترکیب باعث می شود سایر بازیکنان راحت تر و راضی تر باشند. 

آیا بازی کردن پس از دو هفته استراحت اجباری سخت بود؟

نمی دانم اما فکر می کنم تاثیر داشت. چیزی که الان مهم است، این است که ما هر سه روز یک بار بازی داریم. باید به خوبی استراحت کنیم تا برای چهارشنبه مقابل ناپولی آماده باشیم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 بهمن 1395 | 9:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.