اوساسونا 1-3 رئال مادرید؛ دو بازی کمتر و صدر جدول

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اوساسونا 1-3 رئال مادرید؛ دو بازی کمتر و صدر جدول

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اوساسونا 1-3 رئال مادرید؛ دو بازی کمتر و صدر جدول

طرفداری - از چارچوب هفته بیست و دوم لالیگا، از ساعت 23:15 به وقت ایران رئال مادرید در خانه اوساسونا به مصاف این تیم رفت. ترکیب ابتدایی دو تیم را اینجا و پیش بازی را اینجا مشاهده کنید. رونالدو، ایسکو و وازکز برای رئال مادرید و سرخیو لئون برای اوساسونا گلزنی کردند تا بازی با نتیجه 3-1 به پایان برسد. 

                                                                                گزارش نیمه اول 

بازی متعادل آغاز شد. تا دقیقه 20 نیمه اول، با اینکه رئال مادرید 58 درصد از زمان بازی را در اختیار داشت، اما هنوز هیچ شوت روی چارچوبی نزده بود در مقابل اوساسونا ضد حملات خطرناکی را انجام می داد و دو شوت روی چارچوب این تیم را ناواس مهار کرد.

برتری رئال مادرید در مالکیت توپ در دقیقه 24 بالاخره نتیجه داد و این تیم توسط کریستیانو رونالدو به گل اول رسید. کریم بنزما با یک پاس توی عمق عالی رونالدو را در موقعیتی تقریبا تک به تک قرار داد و مهاجم پرتغالی با وجود زاویه تقریبا بسته با یک ضربه پای راست دروازه سیریگو و اوساسونا را باز کرد. سیریگو در این صحنه خوب کار نکرد و می توانست واکنش بهتری نسبت به این توپ نشان دهد. 

پس از به ثمر رسیدن گل رئال مادرید بازیکنان اوساسونا از گوشه های میدان چند ارسال خطرناک روی دروازه مهمان انجام دادند اما مدافعان مادریدی کاملا هوشیار بودند و توپ ها را دور می کردند. تلاش اوساسونا بالاخره در دقیقه 33 نتیجه داد.  با یک پاس بلند عمقی، سرخیو لئون با کیلور ناواس دروازه بان رئال مادرید کاملا تک به تک شد و این بازیکن با یک ضربه چیپ زیبا توپ را از روی سر ناواس وارد دروازه رئال مادرید کرد تا همه چیز به تساوی کشانده شود. 

در دقیقه 35 رئال مادرید می توانست به گل دوم برسد. رئال مادرید در یک هجوم همه جانبه صاحب یک موقعیت صد در صد گل شد. کریستیانو رونالدو با فرار از سمت راست توپ را در مقابل دروازه به کریم بنزما سپرد و مهاجم فرانسوی از دو قدمی دروازه نتوانست دروازه را باز کند و سیریگو با یک سیو فوق العاده تیمش را نجات داد. تا دقیقه 40 بازی، مالکیت توپ 52 برای رئال مادرید و 48 برای اوساسونا بود.

در دقیقه 42 بنزما توپ را پشت محوطه جریمه برای رونالدو کاشت اما ضربه پای چپ رونالدو خوب نبود و از کنار دروازه با فاصله به بیرون رفت. یک دقیقه بعد اوساسونا پشت محوطه جریمه رئال مادرید صاحب ضربه آزاد شد. توپ روی دروازه ارسال شد و در یک رفت و برگشت ضربه خطرناک بازیکنان این تیم را ناواس به خوبی مهار کرد تا بازی با نتیجه 1-1 در نیمه اول به پایان برسد. 

مارسلو

                                                                               گزارش نیمه دوم 

اوساسونا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد. در دقیقه 48 با یک حمله زیبا سرخیو لئون پس از جا گذاشتن راموس در محوطه جریمه با پای چپ دروازه را نشانه گرفت اما ناواس به زیبایی توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 54 رئال مادرید پس از ضربه آزاد ناموفق اوساسونا در یک ضدحمله خطرناک می توانست به گل برسد اما پاس بنزما به رونالدو نرسید و سیریگو با یک خروج خوب توپ را جمع کرد. در دقیقه 62 رئال مادرید به گل دوم دست یافت. 

کاسمیرو با یک پاس عالی بنزما را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد. مهاجم فرانسوی به سمت ترافیک خط دفاعی اوساسونا رفت و توپ را از دست داد اما در بازگشت توپ به ایسکو رسید و او با یک ضربه پای راست از روی خط شش قدم دروازه را باز کرد. 

پس از گل، رئال مادرید بازی را آرام و کنترل کرد. در دقیقه 74 رونالدو می توانست با زدن گل سوم کار را تمام کند اما در موقعیتی تک به تک موفق نشد توپ را به گل تبدیل کند و سیریگو با پا توپ را برگرداند. در دقیقه 77 رونالدو در محوطه جریمه اوساسونا با برخورد با مدافع این تیم روی زمین افتاد و داور به پنالتی اعتقادی نداشت. مهاجم پرتغالی به این تصمیم داور بسیار معترض بود. 

در دقیقه 82 لئون که در این دیدار بسیار خوب عمل کرده بود، پشت محوطه جریمه با یک کنترل زیبا، ضربه محکمی به سمت دروازه رئال مادرید زد و ناواس با یک سیو خوب توپ را مهار کرد. در دقیقه 90 وازکز می توانست گل سوم را به ثمر برساند. هامس از سمت راست یک فرار زیبا را آغاز کرد و توپ را در دهانه دروازه برای وازکز فرستاد اما توپ واکز از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 92 وازکز با یک فرار زیبا در محوطه جریمه اوساسونا با سیریگو تک به تک شد و موفق شد با یک ضربه چیپ دروازه را باز کند تا بازی با نتیجه 3-1 به سود مادریدی ها به پایان برسد. 

آمار اختصاصی طرفداری، تعویض ها و کارت ها را اینجا مشاهده کنید. 

                                                                                       آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 بهمن 1395 | 9:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.