زیدان: رئال مادرید همیشه مشتاق بازی کردن است؛ برگزاری بازی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو بی معنی است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: رئال مادرید همیشه مشتاق بازی کردن است؛ برگزاری بازی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو بی معنی است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: رئال مادرید همیشه مشتاق بازی کردن است؛ برگزاری بازی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو بی معنی است

سرمربی رئال مادرید از تعطیلی دو هفته ای بازی های تیمش خوشحال نیست اما بازگشت مصدومان در این زمان را اتفاق مثبتی می داند.

طرفداری- از ساعت 23:15 دقیقه فرداشب (شنبه)، رئال مادرید در ورزشگاه پامپلونا میهمان اوساسونا خواهد بود.

به گزارش آ اس، در آستانه این دیدار میان تیم نخست و انتهای جدول، زین الدین زیدان، سرمربی سفید پوشان مادریدی با حضور در نشست خبری پیش از مسابقه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

رئال مادرید همیشه دوست دارد بازی کند و 15 روز بازی نکردن برایش نمی تواند آسان باشد. ما به تصمیمات احترام می گذاریم اما فکر می کنم اگر در این مدت به جای استراحت بازی می کردیم اتفاق بهتری می توانست باشد. اکنون در وضعیت خوبی به ویژه از نظر جسمی به سر می بریم. دیدار با اوساسونا پیچیده است و مطابق میل من نیست که بگویم دیدار تیم اول و آخر لیگ است. اوساسونا بازی های خوبی را به نمایش می گذارد و شاید در کسب نتیجه تنها موفق نباشد. آن ها در خانه خود بازی دارند و این کار را برای ما سخت می کند. هدف خود را می دانیم. 

چیزی که در خصوص برنامه بازی های عقب افتاده رئال مادرید می دانم مثل شما تنها بازی با والنسیاست و از دیدار با سلتاویگو خبری ندارم. به بازیکنان خود گفته ام به اختلاف امتیاز توجهی نداشته باشند و تنها روی بازی پیش رو متمرکز شوند. هیچ تضمینی وجود ندارد که دو بازی عقب افتاده با والنسیا و سلتا را پیروز شویم. 

دخیا جایگزین ناواس؟ من با ناواس اخیرا صحبتی در خصوص آینده اش نداشته ام. اما فکر می کنم او از جایگاهش راضی و نسبت به این شایعات هم بی علاقه باشد. او به چهار ماه باقی مانده تا انتهای فصل فکر می کند و من هم به عنوان مربی می دانم که 24 بازیکن دارم و از الان نباید به خرید های فصل آینده دامن بزنم.

زین الدین زیدان 

مودریچ و کارواخال آماده بازی هستند و در لیست تیم خواهند بود. بازگشت بیل عالی خواهد بود و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی اش را برای بازی کردن صد در صد به دست بیاورد. او به خوبی تمرین می کند. این زمان استراحت به ما در زمینه بازگشت مصدومان کمک خوبی کرد. تمدید قرارداد ایسکو؟ دوست دارم این اتفاق رخ دهد چون بازیکن مهمی برای ماست.

من نمی توانم در مورد کار داوران نظر بدهم و تنها احترام می گذارم. سخت است کاری که انجام می دهند و باید پذیرفت که گاهی سوت هایشان به سود شماست و گاهی به ضررتان. بدتر از همیشه نیست اما به پیشرفت نیاز دارند.

وقتی فلورنتینو پرز به عنوان رئیس باشگاه می گوید استادیوم سانتیاگو برنابئو نیاز به تعمیر دارد نمی توان چیز دیگر گفت. در حالت کلی هم بی معنی است که مادرید میزبان فینال جامی باشد که بارسلونا یک پای فینالش با تیمی دیگر است. هواداران ما دوست ندارند، همان طور که اگر رئال مادرید بخواهد در نیوکمپ بازی کند با واکنش های منفی مواجه می شود.

دیدار پاری سن ژرمن و بارسلونا در لیگ قهرمانان؟ حقیقتا نمی دانم چه پیش خواهد آمد. باید بازی را ببینیم. هر دو تیم بزرگ هستند. بازی برابر بارسلونا سخت است و به اینجا نیامده ام که راه مقابله با بارسا را بگویم. بازی بزرگ و جذابی خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 بهمن 1395 | 11:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.