مربي والنسيا: توپ طلا متعلق به رونالدو است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مربي والنسيا: توپ طلا متعلق به رونالدو است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مربي والنسيا: توپ طلا متعلق به رونالدو است

مربي والنسيا: توپ طلا متعلق به رونالدو است


فردا بازي حساس والنسيا - بارسلونا در ورزشگاه مستايا برگزار خواهد شد. ديداري که براي هر دو تيم از اهميت فراواني برخوردار است.


به گزارش"ورزش سه"، نشست خبری مربوط به این بازی ساعتی پیش برگزار شد و "نونو اسپیریتو سانتو"، سرمربی پرتغالی والنسیا که چندین سال دروازه بان این تیم نیز بود، به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

وی در مورد بازی حساس فردا چنین گفت:" ما در مستایا تاکنون 5 پیروزی و یک مساوی بدست آورده ایم.این نشان می دهد که در ورزشگاه خانگی خودمان چه قدرتی داریم.تنها هدف ما پیروزی است و مهم نیست حریف مقابل چه تیمی باشد.برای این بازی کاملا آماده ایم. بارسلونا تیمی متشکل از بهترین بازیکنان دنیاست. بخصوص در خط میانی و حمله، این تیم هیچ کمبودی ندارد.با این حال، برای مهار ستارگان این تیم برنامه های خاصی دارم."

نونو در مورد مسی گفت:" واضح است که مسی خطرناکترین بازیکن بارسلوناست. به عقیده من مسی زمانیکه بدون توپ است، زهردارتر از زمانی است که صاحب توپ است. باید کاملا مراقب او باشیم."

در بخشی دیگر از این مصاحبه، نونو در مورد برنده توپ طلای امسال گفت:" مشخص است که هیچ بازیکنی غیر از رونالدو، شایسته این عنوان نیست. او هر کاری که برای تصاحب این عنوان باید انجام می داده را انجام داده و این جایزه متعلق به اوست."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 8 آذر 1393 | 19:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.