امروز تولد 32 سالگی کریستیانو رونالدو است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

امروز تولد 32 سالگی کریستیانو رونالدو است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

امروز تولد 32 سالگی کریستیانو رونالدو است

امروز تولد 32 سالگی کریستیانو رونالدو است

 

QK7JI

 


کریستیانو رونالدو
امروز 5 فوریه مصادف با تولد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و 32 ساله خواهد شد. بازیکنی که غرورش اجازه نداده تا برای رسیدن به موفقیت دست از تلاش بردارد.
جاستین گاتلین قهرمان دو 100 متر جهان آماده می شود، عضلات او در حال انقباض است، مصافت 100 متر را باید با نهایت سرعت طی کند تا به مدال طلای المپیک برسد، مسابقه آغاز می شود بلافاصه از سایر رقبا فاصله می گیرد و با سرعتی خیره کننده به خط پایان می رسد. در نهایت او با رکورد 9.85 ثانیه به مدال طلا می رسد و برای کسب این افتخار 4 سال زحمت کشیده است، اما ابر ستاره داستان ما در یک فصل بارها و بارها در زمین چمن این رکورد را می زند، بدون آنکه فشاری را احساس کند. به گفته سر بابی چارلتون، او یک ماشین میکانیکی با قدرت 2000 اسب بخار است که هرگز از حرکت باز نمی ایستد.

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو، متولد 5 فوریه سال 1985، در شهر فونچال ایالت مادیرا، پرتغال است. کریس کوچکترین عضو خانواده آویره است و مادرش به نام ماریا یک آشپز بود و پدرش خوزه باغبان شهرداری. نام این ابر ستاره برگفته از نام رونالدو ریگان رئیس جمهور پیشین آمریکا است و پدرش به دلیل علاقه زیاد به این شخصیت نام فرزندش را رونالدو گذاشت. رونالدو که از کودکی با فقر بزرگ شده است یک کاتولیک است.

رونالدو در کودکی به خاطر اینکه به طرف معلمش صندلی پرتاب کرده بود از مدرسه اخراج شد و در این باره گفته است که آن معلم به من احترام نمی گذاشت و من به خاطر این صندلی را پرتاب کردم. رونالدو در 14 سالگی تصمیم گرفت وارد دنیا حرفه ای فوتبال شود و به استعدادش پی برد. رونالدو در سن 8 سالگی به تیم آماتور آندورینا پیوست. جایی که پدرش مسئول تدارکات تیم بود.

زمانی که رونالدو تنها 15 سال سن داشت دچار یک بیماری خاص شد و پزشکان تشخصی دادند که او بیماری تپش قلب دارد. این بیماری تا حدی بود که دکترها برای او بازی فوتبال را ممنوع کرده بودند، اما به نظر می رسید کریس از همان کودکی عاشق مبارزه با سختی و مشکلات بود. پس از تشخیص دکترها، رونالدو برای عمل لیزر قلب راهی بیمارستان شد و پس از گذشت 24 ساعت به خانه بازگشت و بلافاصله برای شرکت در تمرینات راهی زمین فوتبال شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 بهمن 1395 | 17:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.