کریم بنزما، تنها دردسر زیدان!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریم بنزما، تنها دردسر زیدان!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریم بنزما، تنها دردسر زیدان!

 


گرچه این تفکر که داوران قادر به عوض کردن نتایج و تاثیر مستقیم بر تعیین قهرمان در طول یک فصل هستند کمی قدیمی شده است، اما اگر رئال مادرید در فصل جاری قادر به فتح لالیگا شود، باید این هفته از لالیگا را به عنوان نقطه عطف به یادماندنی در خاطر خود حفظ کند زیرا در هفته ای که 4 تیم ابتدایی جدول به مصاف هم نرفتند و شاید خود زیزو نیز انتظار نداشت فاصله تیمش با دیگر مدعیان افزایش یابد، قوهای سپید جهش بلندی به سمت قهرمانی داشتند.


جدال فردا شب اتلتیکو مادرید برابر بارسلونا در چارچوب دیدار رفت کوپا دی ری، باری اضافی بر دوش رقیب اصلی رئال مادرید در فصل جاری است و شاید هواداران رئال مادرید باید از حذف این تیم از جام حذفی برابر سلتاویگو، رقیب بعدی کهکشانی ها در لالیگا خوشحال باشند زیرا حالا تمرکز تیم زیدان بر روی دو رقابت مهم فصل خواهد بود. 

 

 

 

 


به نظر می رسد با توجه به دو بار رویارویی در هفته های اخیر در کوپا، حالا زیزو شناخت کاملی نسبت به حریف بعدی تیمش دارد و علیرغم حاشیه های کم و بیش، حمایت معقول هواداران در جدال این هفته برابر سوسیداد در برنابئو نیز نشان داد که فضای استادیوم نیز دیگر نباید در بین نگرانی های زیزو برای ادامه فصل، جایی داشته باشد.


شاید با توجه به انتظارات بالای حاضران در برنابئو، عملکرد این هفته قوهای سپید خیلی تحسین آنها را به دنبال نداشته باشد اما برای فلورنتینو پرز که 5 سال ناکامی در لالیگا را در کارنامه خود می بیند، راضی کننده به نظر می رسد.


برای رسیدن به این هدف مهم و پایان بخشیدن به ناکامی های داخلی رئال، زیدان باید کمی به اوضاع فعلی سر و سامان بخشد و بدون شک در حال حاضر می توان بزرگ ترین دغدغه او را شرایط کریم بنزما دانست. حضور بازیکنانی که از نظر بسیاری از کارشناسان شایسته حضور در ترکیب به جای بنزما هستند و نمایش این مهاجم فرانسوی که او را بازیکن مورد علاقه زیزو و البته فلورنتینو پرز می دانند، تبدیل به مسئولیت بزرگ فکری برای کادر فنی رئال شده است و معمولا بخشی از سوالاتی که از سرمربی جوان رئال پرسیده می شود در مورد عملکرد بنزما می باشد.

 

 

 


در دو دیدار قبلی رئال مادرید در لالیگا برابر سوسیداد و کوپا دل ری برابر سلتاویگو، بنزما حتی یک شوت در چارچوب هم در طول 2 بازی به سمت دروازه حریفان ننواخت. البته اگر این مهاجم فرانسوی دیگر وظایف خود را به درستی ایفا کرد، شاید این آمار ضعیف قابل چشم پوشی بود. اما بنزما در طول حدود یک ساعت حضور در میدان در دیدار روز یکشنبه، تنها 5 پاس صحیح در فاز هجومی داد. 


اما آلوراو موراتا، مهاجم اسپانیایی کهکشانی ها موفق شد طی حدود 25 دقیقه همین تعداد پاس را ارسال کرده، با تنها ضربه خود دروازه حریف را باز کند که قطعا اگر این عملکرد را در ترکیب هر تیم دیگری ارائه می داد، تضمین دهنده حضور او در ترکیب ثابت در بازی بعدی بود اما به نظر می رسد با حضور بنزما شرایط اینگونه نیست.

 

 

 


کریم بنزما در فصل اخیر تا به حال تنها 2 شوت بیشتر از گرت بیل به سمت چارچوب نواخته است. اما نباید فراموش کرد که ستاره ولزی کهکشانی ها از ماه نوامبر به علت مصدومیت در ترکیب رئال مادرید حاضر نیست که این مقایسه شرایط وخیم مهاجم فرانسوی را بیش از پیش به اثبات می رساند.


البته باید عنوان داشت که بنزما و گرت بیل هر زمان با یکدیگر در ترکیب حضور دارند، تاثیر مثبتی روی نمایش یکدیگر دارند. ستاره ولزی از توانایی خاصی برای شناسایی فضایی که هم تیمی وی قرار است به سمت آن حرکت کند داشته و بنزما نیز به خوبی شریک خود در خط حمله را پیدا می کند.


زمانی که رونالدو و بنزما به عنوان دوضلع از مثلث BBC در ترکیب قرار می گیرند، وقتی که مهاجم فرانسوی برای توپربایی تا میانه میدان نیز می آید، به سختی می توان از او انتظار داشت که در لحظات حساس در پست خود در خط حمله باشد.

 

 

 


در این میان، زیزو باید انتخاب دشواری داشته باشد؛ یا تا زمان بازگشت گرت بیل از دوران مصدومیت، بیشتر از قدرت دوندگی موراتا در ترکیب استفاده کند یا اینکه همچنان امیدوار باشد تا بازگشت ستاره ولزی، بنزما قادر به ارائه نمایشی قابل قبول باشد و از فرم فعلی خود فاصله بگیرد.


شاید با توجه به شرایط رئال مادرید، در لالیگا حاشیه امنیتی برای این تیم وجود داشته و تنها جدال سخت این هفته در چند هفته پیش رو، دیدار در مستایا برابر والنسیا باشد، اما دیدار برابر ناپولی در لیگ قهرمانان قطعا محل مناسبی برای بروز اشتباه از سوی رئال مادرید در مقابل تیم آماده ایتالیایی نخواهد بود. 

 

منبع: ESPN


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | 17:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.