زیدان: کواچیچ آینده روشنی دارد؛ مودریچ و هامس هفته آینده آماده خواهند بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: کواچیچ آینده روشنی دارد؛ مودریچ و هامس هفته آینده آماده خواهند بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: کواچیچ آینده روشنی دارد؛ مودریچ و هامس هفته آینده آماده خواهند بود

سرمربی رئال مادرید از حمایت هواداران سانتیاگو برنابئو تشکر کرد و معتقد است تیمش از خیلی جهات از حریف برتر کار کرده است.

طرفداری - رئال مادرید از هفته بیستم رقابت های لالیگا در یک بازی برتر موفق شد در خانه سوسیداد را با نتیجه 3-0 شکست دهد. زین الدین زیدان پس از این مسابقه در کنفرانس خبری حاضر شد و گفت:

در خیلی از زمینه ها در بازی از حریف بهتر بودیم اما آنها تیم خوبی هستند و شرایط را برای شما سخت می کنند. بازی سختی بود. از شانس هایمان استفاده کردیم و سه گل به ثمر رساندیم. از اینکه در صدر جدول قرار داریم و پیشرفتمان ادامه دارد، خوشحالم. با وجود آنکه شرایط کمی سخت شده بود اما خوب بازی کردیم. 

به جز رئال مادرید سایر مدعیان لالیگا موفق به کسب سه امتیاز نشدند. زیدان در این مورد گفت:

زمانی که سایر رقبا متوقف شوند، انگیزه بیشتری برای نتیجه گیری دارید. یک هفته وقت داریم تا استراحت کنیم، تمرین کنیم و به بازی بعد فکر کنیم. یک روز و نیم به بازیکنان استراحت خواهیم داد و بعد با برنامه به کارمان ادامه می دهیم. این تنها یکی از بازی های ما بود و باید همین طور ادامه دهیم. بازی های سختی در پیش داریم و هیچ بازی ساده وجود نخواهد داشت. خوشبختانه امروز سه امتیاز بازی را به دست آوردیم. 

رئال مادرید با وجود پیروزی در نیمه اول، در نیمه دوم کار را تهاجمی تر آغاز کرد و به دو گل دیگر رسید. زیدان در این مورد گفت:

برتری با یک گل هیچ تضمینی به شما نمی دهد. همیشه نیمه دوم بهتر است و زمانی که حریف ده نفره شد شرایط باز هم بهتر شد. مالکیت توپ برای ما خیلی مهم است. از هواداران متشکرم زیرا امشب ما را کاملا حمایت کردند و این مساله به ما کمک زیادی می کند. 

وی در مورد هواداران سانتیاگو برنابئو در این بازی گفت:

همه چیز خوب بود و باید از آنها تشکر کنیم زیرا گاهی اوقات سوت هواداران ما را آزار می دهد اما امروز از ابتدا تا انتها حمایت شدیم. با هم می توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم. 

در نیمه اول کمی شرایط پیچیده شده بود و بازی سخت شده بود اما با تغییراتی که انجام دادیم به مرور توانستیم بهتر بازی کنیم. گاهی اوقات باید از عمق استفاده کنیم. مانند گل اول که قبلا آن را زیاد تمرین کرده ایم. چنین گل هایی باعث تقویت شما می شود. 

امروز تماشاگران باز هم به عملکرد رونالدو معترض بودند و با سوت زدن اعتراضشان را نشان دادند؟

فقط می توانم به شما لبخند بزنم. تا جایی که من فهمیدم سوت زدن به نشانه اعتراض نبود. از حمایت هواداران متشکرم اما کمی سوت زدن به نشانه اعتراض همیشه وجود دارد. ما امشب یک پیروزی بسیار خوب به دست آوردیم. 

هامس و مودریچ کی باز می گردند؟

احتمالا مودریچ هفته آینده آماده بازی خواهد بود اما زمان دقیقش را نمی دانم. هامس هم مانند مودریچ به زودی باز می گردد اما در مورد بیل، مصدومیت او کمی طولانی تر خواهد بود. با این حال بیل همین حالا هم در زمین تمرین می کند و این نشانه خوبی است. 

کواچیچ؟

از او خیلی راضی ام. هر زمان که شانس بازی دارد، تمام تلاشش را انجام می دهد. امشب او عالی کار کرد و من از عملکردش خیلی راضی هستم. او آینده روشنی دارد. از این که چنین بازیکنانی در ترکیب دارم، خوشحالم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 11 بهمن 1395 | 9:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.