راموس رو به هواداران رئال مادرید: با هم می‌توانیم لالیگا را فتح کنیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس رو به هواداران رئال مادرید: با هم می‌توانیم لالیگا را فتح کنیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس رو به هواداران رئال مادرید: با هم می‌توانیم لالیگا را فتح کنیم

کاپیتان کهکشانی‌ها در آستانه دیدار دشوار و حساس این تیم مقابل سوسیداد از هواداران خواست در بازی فردا تنها از بازیکنان حمایت کنند.

طرفداری - سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان ارزشمند رئال مادرید در آستانه دیدار حساس و البته دشوار این تیم مقابل رئال سوسیداد از هواداران خواست در بازی فردا به حمایت از بازیکنان بپردازند.

به گزارش marca، تیم زیدان قهرمان زمستانی لالیگا شد و 40 بازی متوالی طعم شکست را نچشید و رکوردی جدید در فوتبال اسپانیا به ثبت رساند. اما شکست مقابل سویا در لالیگا و حذف از کوپا دل ری با شکست برابر سلتاویگو کافی بود تا هواداران این تیم به انتقاد از بازیکنان و زیدان بپردازند. این اعتراضات البته بیشتر مختص چند بازیکن بود اما راموس در آستانه بازی این تیم مقابل رئال سوسیداد از هواداران خواست  فقط به حمایت از بازیکنان بپردازند تا مادرید از این بازی سخت با سه امتیاز بیرون بیاید:

بالاتر از هر چیزی، ما و هواداران باید تیمی شکست‌ناپذیر باشیم و متقاعد شده‌ام با هم می توانیم لالیگا را فتح کنیم. بازی دشواری با یک رقیب بسیار سرسخت داریم. تیمی که در این فصل فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند و برای حضور در رده‌های بالای جدول می جنگد.نیم فصل بسیار خوب و مثبتی را سپری کردیم و قهرمان زمستانی لیگ شدیم. اگرچه به قهرمان نیم فصل جایزه و عنوانی داده نمی‌شود اما این خود نشانه‌ای بر درست بودن مسیر تیم است و کاری که ما باید انجام دهیم این است که به همین منوال ادامه دهیم. 

در پایان این مصاحبه تمام بازیکنان رئال مادرید با اعلام اینکه با هر بار تشویق آن‌ها در بازی‌های خانگی، جان تازه‌ای می گیرند، از هواداران خواستند در ادامه فصل تنها به حمایت از تیم بپردازند. کهکشانی‌ها فردا از ساعت 23:15 در برنابئو میزبان رئال سوسیداد خواهند بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 بهمن 1395 | 10:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.