بیانیه تند باشگاه رئال مادرید در مورد سخنان پلاتینی: باید بی طرفانه تر عمل کنید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بیانیه تند باشگاه رئال مادرید در مورد سخنان پلاتینی: باید بی طرفانه تر عمل کنید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بیانیه تند باشگاه رئال مادرید در مورد سخنان پلاتینی: باید بی طرفانه تر عمل کنید

طرفداری- باشگاه رئال مادرید در بیانه ای مراتب اعتراض خود را به سخنان میشل پلاتینی ابراز کرده است.

به گزارش ال موندو، باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای پاسخ صحبت های میشل پلاتینی، رئیس یوفا در مورد برنده توپ طلای امسال را داده است. در این بیانه تند، گفته شده که رئیس یوفا بهتر است عادلانه تر و بی طرف صحبت کند و در ادامه بیان می کند که جایزه توپ طلا یک عنوان شخصی است و باید به کریس رونالدو برسد.

رئیس یوفا در هفته گذشته اعلام کرده بود که بهتر است توپ طلای امسال به یکی از بازیکنان آلمانی اهدا شود. همین اظهار نظر باعث خشم هواداران رئال مادرید و هم چنین مسئولین این تیم شد و با توجه به این که این عنوان با رای گیری به فرد مورد نظر داده می شود، مادریدها درخواست کرده اند که پلاتینی در این مورد دخالتی نکند.

در این بیانیه آمده است:

"اولا، جای تعجب است که شاهد اظهارات مکرر و شخصی در مورد برنده توپ طلا هستیم. به ویژه هنگامی که یک شخص یکی از بدنه های اصلی فوتبال در اروپا است و باید کمی بی طرف تر و دقیق تر باشد.

دوما، توپ طلا، شایسته یک عملکرد منحصر به فرد است، نه یک جایزه دست جمعی. سالانه بهترین بازیکن جهان انتخاب می شود و ما معتقد هستیم که این اعتبار کماکان باید حفظ شود.

در نهایت، ما بدون شک اعتقاد داریم که کریس رونالدو بهترین سال زندگی حرفه ای خود را پشت سر گذاشته است. این در حالی است که قهرمان لیگ قهرمانان شده، بهترین گلزن این بازی ها و همین طور بهترین گلزن لیگ داخی اسپانیا می باشد.

در فصل جاری موفق شده سوپر کاپ اروپا را فتح کند، عملکرد فوق العاده ای داشته، از جمله 20 گل در دوازده بازی و این تایید می کند که او شایسته بردن جایزه توپ طلا می باشد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 7 آذر 1393 | 20:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.