واکنش رئیس سویا به صحبت‌های راموس: با تحریک هواداران نمی‌توان مقابل خشونت ایستاد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

واکنش رئیس سویا به صحبت‌های راموس: با تحریک هواداران نمی‌توان مقابل خشونت ایستاد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

واکنش رئیس سویا به صحبت‌های راموس: با تحریک هواداران نمی‌توان مقابل خشونت ایستاد

رئیس سویا به صحبت‌های راموس درباره عدم برخورد با خشونت در ورزشگاه‌ها واکنش نشان داد.

طرفداری - په په کاسترو، رئيس باشگاه سویا در واکنش به صحبت‌های سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید مبنی بر عدم اقدام او برای کاهش خشونت در ورزشگاه‌ها عنوان کرد راموس اگر توصیه‌ای هم دارد باید به فلورنتینو پرز کند نه به او!

به گزارش marca، داستان تنش‌های پیش‌آمده میان راموس و هواداران و رئيس سویا را همه می‌دانند. در بازی برگشت کوپا دل ری توهین‌های اندلسی‌ها به بازیکن سابق خود با خوشحالی پس از گل معنادار راموس همراه شد و پس از آن هم راموس بارها درباره رفتار زننده سویا مصاحبه کرد و در آخرین مصاحبه خود مدعی شده بود رئيس این باشگاه، په په کاسترو هیچ اقدامی علیه خشونت در سانچز پیسخوان انجام نمی دهد. این صحبت‌های راموس امروز با واکنش کاسترو رو به رو شد:

تعجب می کنم که اولین سوال شما درباره راموس است نه درباره عملکرد فوق العاده سویا در این فصل. با این حال، راموس بازیکن فوق العاده‌ای است که باشگاهی بزرگ را ترک کرد و حالا در رئال مادرید توپ می‌زند. به همین دلیل، او باید خودش را وقف بازی برای مادرید کند و اگر توصیه‌ای هم دارد، به رئيس باشگاه کنونی خود داشته باشد نه من. راموس روحش هم خبر ندارد که ما در سویا چقدر برای کاهش خشونت در ورزشگاه تلاش کرده‌ایم و البته که هنوز مشکلاتی وجود دارد که باید مرتفع شوند. مطمئنا شما هیچ‌گاه نخواهید توانست از توهین برخی جلوگیری کنید اما راموس هم نباید انتظار داشته باشد که پس از تحریک هواداران، رفتاری همراه با احترام نصیبش شود. اگرچه ما هرگونه توهین را محکوم می کنیم اما رفتار راموس نیز در این قضایا تاثیر داشته است. 

کاسترو ادامه می‌دهد:

من رئيس سویا هستم و طبیعتا باید مواظب هواداران باشگاهم باشم اما اگر قرار به برخورد باشد باید در همه ورزشگاه‌ها این اتفاق بیفتد. مثل اتفاقاتی که روز گذشته در ال سادار مقابل اوساسونا برای ما رخ داد. با این حال، همان‌طور که گفتم هیچ‌گاه نمی توان تمام ورزشگاه را کنترل کرد. راموس فراموش نکند که خود من دو سال پیش تلاش کردم استقبال متفاوتی از او در سانچز پیشخوان به عمل آید و او احساس کند در خانه است اما وقتی او خود را مقابل همه هواداران قرار می‌دهد، کاری از دست من ساخته نیست. من هیچ دشمنی با راموس ندارم اما موظفم از منافع سویا دفاع کنم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 بهمن 1395 | 21:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.