آنچلوتي در آستانه شکستن رکورد مورينيو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي در آستانه شکستن رکورد مورينيو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي در آستانه شکستن رکورد مورينيو

آنچلوتي در آستانه شکستن رکورد مورينيو


کارلو آنچلوتي هفته هاي به يادماندني اي را با رئال سپري مي کند. تيم او در حال حاضر صدرنشين لاليگاست و صعود خود به يک هشتم ليگ قهرمانان را نيز مسجل کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی در این فصل یک تیم متحد و با انگیزه از رئال مادرید ساخته است. بازیکنانی که درون زمین برای مربی خود و هوادارانشان جان می دهند. رئال مادرید پس از برتری 4-0 برابر ایبار، به چهاردهمین پیروزی متوالی خود در همه رقابت ها دست یافت و حالا تنها دو بازی دیگر با شکستن یک رکورد قدیمی فاصله دارد.

آنچلوتی اگر بتواند تیمش را در مقابل بازل در روز چهارشنبه و سپس مقابل مالاگا روز شنبه آینده به برتری برساند، می تواند از رکورد "میگل مونیوز" و "ژوزه مورینیو" پیشی بگیرد. مونیوز در فصل 1960-1961 و مورینیو در فصل 2011-2012، موفق به ثبت رکورد 15 برد متوالی همراه رئال شده بودند.

البته هر دو بازی رئال بازی هایی بسیار دشوار هستند. بازل در رقابت با لودوگورتس برای سوم شدن در گروه و رفتن به جام یوفاست و مالاگا نیز در زمین خود برای هر تیمی در اسپانیا مشکل ساز است. بارسا چندی پیش در زمین مالاگا دو امتیاز از کف داده بود. دو امتیازی که هم اکنون بین این تیم و رئال در صدر جدول فاصله انداخته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 3 آذر 1393 | 20:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.