رقابت رونالدو، مسی و پوگبا برای جایزه بهترین مدل موی سال؛ چه کسی "Salon d'Or" را خواهد برد؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رقابت رونالدو، مسی و پوگبا برای جایزه بهترین مدل موی سال؛ چه کسی "Salon d'Or" را خواهد برد؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رقابت رونالدو، مسی و پوگبا برای جایزه بهترین مدل موی سال؛ چه کسی "Salon d'Or" را خواهد برد؟

کریستیانو رونالدو جایزه بهترین مدل موی سر سایت گل را در دو سال گذشته از آن خود کرده است. امسال لیونل مسی هم به جمع رقیبان او اضافه شده است.

طرفداری- رئیس سابق فیفا، سپ بلاتر، زمانی ادعا کرد که تفاوت اصلی بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی این است که رونالدو هزینه های بیشتری را خرج آرایشگاه و مدل موهایش  می کند.  با این وجود باید گفت که ستاره آرژانتینی سال گذشته پول زیادی را صرف موهایش کرد و دفعات بیشتری به آرایشگاه سر زد تا شاید بتواند جایزه بهترین مدل موی سال را صاحب شود!

به گزارش Goal،  ستاره پرتغالی که خیلی به خودش می رسد توانسته است در دو سال گذشته دوبار پیاپی جایزه بهترین مدل مو را صاحب شود و بی شک از اعتماد به نفس بالایی برای بردن این جایزه برای سومین بار پیاپی برخوردار است. او در سالی که پشت سر گذاشت توانست همه جوایز فوتبالی ممکن را تصاحب کند در حالی که همیشه حواسش به مدل موهایش بود و از این موضوع غافل نمی شد.

ستاره آرژانتینی اما بعد از شکست تلخ در فینال کوپا آمریکا و سالی کم فروغ به همراه باشگاهش بارسلونا تصمیم گرفت برای اولین بار در تاریخ فوتبالش موهایش را رنگ کند. هر چند که بعدها موهایش به حالت قبل تغییر رنگ داد ولی بدون شک برای مسی، داشتن موهایی طلایی جذاب به نظر می رسید  و باید دید که آیا این تصمیم شجاعانه او مبنی بر رنگ کردن مو هایش، می تواند اولین جایزه Salon d'Or را برایش به ارمغان بیاورد یا خیر. رقابت شدید است زیرا مسی تنها رونالدو را به عنوان رقیب نمی بیند و تعداد زیادی از دیگر بازیکنان سوپر استار از جمله راجا ناینگولان با چندین تپه موی خروسی بالای سرش و پل پوگبا با مدل Pogboom نیز با وی رقابت خواهند داشت.

 

سایت Goal طبق قوانینی ساده از جمله اینکه هر یک از کاندید ها باید طی یکسال گذشته در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده باشند و مدل موی خاصی داشته باشند اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده است.

این وبسایت همچنین لیستی 20 نفره از بهترین مدل موها را انتخاب کرده است که می توانید به آن رای دهید. 

برای انتخاب بازیکن مورد علاقه خود می توانید به لینک زیر سر بزنید.

لینک نظرسنجی وبسایت گل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 23 دی 1395 | 19:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.