رونالدو: نام من در تاریخ فوتبال ثبت شده است؛ نمی دانم در آینده مربی خواهم شد یا خیر

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: نام من در تاریخ فوتبال ثبت شده است؛ نمی دانم در آینده مربی خواهم شد یا خیر

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: نام من در تاریخ فوتبال ثبت شده است؛ نمی دانم در آینده مربی خواهم شد یا خیر

طرفداری- کریستیانو رونالدو، مهاجم 31 ساله باشگاه رئال مادرید در سالی که گذشت تقریبا به حداکثر عناوین و جوایزی که می توانست ببرد، رسید و از این بابت خود را جزئی از تاریخ فوتبال می داند.

به گزارش آ اس، رونالدو در سالی که گذشت با تیم هایش صاحب جام هایی همچون یورو، لیگ قهرمانان اروپا، سوپر جام و جام باشگاه های جهان شد و در نهایت نیز توانست جوایز فردی نظیر توپ طلای فرانس فوتبال و جایزه The Best را به خود اختصاص دهد.

در مصاحبه با وبسایت فیفا، او در خصوص خود، موفقیت تیم هایش در سال 2016، جام کنفدراسیون ها و آینده اش پس از خداحافظی از فوتبال گفت:

شکی وجود ندارد که اکنون در تاریخ فوتبال ثبت شده ام. البته هدف اصلی من نیز بود و از زمان شروع فوتبال خود، سعی می کردم تنها یک بازیکن معمولی نباشم، بلکه یک ستاره و همواره جز بهترین ها باشم. من طالب موفقیت بودم. جام ها، افتخارات تیمی و فردی غرور انگیز هستند و به من انگیزه برای ادامه دادن کاری که تاکنون انجام داده ام می دهند.

2016 را به طور احتمالی بهترین سال ورزشی خود می دانم. فتح مسابقات یورو رویایی بود و به همین خاطر است که اهمیتش برایم بیشتر است. البته نه به صورتی که افتخارات باشگاهی در لیگ قهرمانان یا جام باشگاه های جهان را نادیده بگیرم، خیر. از این لحاظ که نخستین افتخار با تیم ملی فوتبال پرتغال را در تاریخ بدست آوردم.

کسب جایزه فیفا یک امتیاز بزرگ برای من است. هیچ رازی هم پشتش به غیر از تلاش و سخت کار کردن نیست که در میان بهترین ها و در صدر آن باشید. من در باشگاهی هستم که هر ساله برای فتح عناوین قهرمانی می جنگد. در پرتغال نیز به همین شکل است. سالی ویژه ای با کسب جوایز باشگاهی و ملی بود.

عصبانیت و استرسم در فینال را نمی توانم پنهان کنم. بله وجود داشت. تصاویر و ویدئو ها دروغ نمی گویند و مردم می توانند ببینند. با این حال در پایان همه چیز با شکوه و به نفع ما رقم خورد. اهداف من در سال جدید نیز کسب قهرمانی ها و گلزنی است. می خواهم به صورت جمعی و  فردی سال2017 را نیز مثل 2016 سپری کنم و باز هم در صورت امکان صاحب جوایز شوم.

جام کنفدراسیون ها نخستین چالش من و تیم ملی پرتغال است. برای اولین بار به استقبالش می رویم و در تاریخ ما هک می شود. بدیهی است که قهرمانی در این تورنمنت نیز می تواند امری رویایی باشد. اما بر ما پوشیده نیست که تا چه حد مشکل است. مطلع ایم رقبای حاضر در این جام تیم هایی بزرگ و پیچیده هستند. با این همه، هر چیزی در فوتبال ممکن است رخ دهد.

پیش بینی آینده بسیار دشوار است. نمی دانم وارد عرصه مربیگری خواهم شد یا خیر، اما به تنها چیزی که مطمئنم، احتمال وقوع هر چیزی در مسیر پیش رو است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 22 دی 1395 | 17:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.