پيش بازي ايبار-رئال مادريد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پيش بازي ايبار-رئال مادريد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پيش بازي ايبار-رئال مادريد


پيش بازي ايبار-رئال مادريد


دو تيم ايبار و رئال مادريد امشب در ورزشگاه مونيسيپال ايپوروئا شهر ايبار به مصاف يکديگر مي‌روند.


به گزارش "ورزش سه"، سپیدپوشان قصد دارند نهمین پیروزی متوالی خود در لالیگا را به ثبت برسانند ولی غایب بزرگ آنها، لوکا مودریچ خواهد بود.

ایبار

شاگردان گاریتانو عملکرد متوسطی از ابتدای فصل تا به اینجا داشته اند. آنها با کسب 3 پیروزی، 4 تساوی و 4 شکست و 11 امتیاز، در رده ی یازدهم جدول لالیگا قرار دارند. هرچند با توجه به اینکه آنها تازه به این لیگ صعود کرده اند، می‌توان نتایج آنها را "خوب" ارزیابی کرد. در 5 بازی اخیر نیز، 2 شکست، 2 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند که شکست 3-0 مقابل بارسا از نتایج قابل توجه آنهاست. آروبارنا، مهاجم این تیم، بسیار آماده است و در دو بازی اخیر، 3 گل به ثمر رسانده است. این اولین دیدار دو تیم در لالیگا محسوب می‌شود. در کوپا دل ری سال 2004 دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید. ایکر کاسیاس، گلر رئال در آن بازی بود که حالا 3 بازی پیاپی کلین شیت کرده است.

رئال مادرید

عملکرد خیره کننده شاگردان آنچلوتی، تمجید‌های فراوانی از آنها به همراه داشته است.آنها با کسب27 امتیاز از 11 بازی، با 2 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در صدر جدول قرار دارند. 42 گل زده،آمار خیره کننده ای است که میانگین 3.9 گل در هر بازی برای سپیدپوشان را به ثبت رسانده است. همچنین آنها در لیگ قهرمانان نیز در صدر جدول گروه خود قرار دارند و با قدرت، این فصل را ادامه می‌دهند. لوکا مودریچ، در دیدار اخیر کرواسی دچار مصدومیت شده و حالا، خدیرا باید جای او را پر کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 1 آذر 1393 | 11:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.