زیدان و تعیین جانشین لوکاس مقابل سویا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان و تعیین جانشین لوکاس مقابل سویا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان و تعیین جانشین لوکاس مقابل سویا

زیدان و تعیین جانشین لوکاس مقابل سویا

 

ایسکو، امشب به جای لوکاس واسکز مقابل سویا به میدان خواهد رفت و خامس بار دیگر روی نیمکت کهکشانی ها خواهد نشست.

 

به گزارش "ورزش سه"، این تصمیمی است که زیدان برای بازی حساس امشب گرفته است. رئال در برنابئو میزبان سویا در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری است و غایبان بزرگی نیز دارد.

کمتر کسی تصور می کرد که زیدان در غیاب بیل، په په، راموس، کوواچیچ و لوکاس واسکز مصدوم، به رونالدو نیز استراحت بدهد. بدین ترتیب زیزو برای بازی امشب تنها موراتا، ماریانو و بنزما را در خط حمله در اختیار دارد.

 

 

 

 

لوکاس واسکز که خود در یک ماه گذشته جانشین گرت بیل مصدوم در ترکیب رئال شده بود، به دلیل مصدومیت در فینال جام جهانی باشگاه ها، تا 20 روز دیگر نمی تواند برای رئال به میدان برود و تعیین جانشین او، یکی از ابهامات ترکیب ثابت رئال در بازی امشب بود.

در همین رابطه مارکا ادعا کرده است که ایسکو امشب پشت سر موراتا و بنزما به میدان خواهد رفت؛ یعنی در پست مورد علاقه خود. ایسکو در بازی با اتلتیکو نیز در همین پست قرار گرفت و نمایشی به یادماندنی ارائه داد.

 

ستاره اهل مالاگای رئال که در یک ماه گذشته جای خود را به خامس داده بود، امشب یک بار دیگر به ترکیب ثابت رئال بازخواهد گشت.

او برابر بروسیا دورتموند در آخرین بازی رئال در دور گروهی لیگ قهرمانان به میدان نرفت اما در بازی با دپورتیوو در ترکیب قرار گرفت هرچند که دقیقه 79 تعویض شد.

در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها مقابل آمه ریکای مکزیک نیز شاهد حضور ایسکو در ترکیب رئال نبودیم و در فینال نیز به جای لوکاس در نیمه دوم وارد زمین شد. او امشب این فرصت را دارد تا یک بار دیگر توانایی های خود را به زیدان اثبات کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 15 دی 1395 | 20:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.