زیدان: بخشی از موهایم را به دلیل فشار ها از دست دادم؛ رونالدو بهترین بازیکن سال 2016 بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: بخشی از موهایم را به دلیل فشار ها از دست دادم؛ رونالدو بهترین بازیکن سال 2016 بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: بخشی از موهایم را به دلیل فشار ها از دست دادم؛ رونالدو بهترین بازیکن سال 2016 بود

سرمربی رئال مادرید اگر بهترین مربی سال فیفا نشود، تعجب نخواهد کرد.

طرفداری- شاگردان زین الدین زیدان در رئال مادرید، از ساعت 23:45 دقیقه فرداشب از دور یک هشتم نهایی کوپا دل ری میزبان سویا خواهند بود.

به گزارش آ اس، زیدان پیش از دیدار با سویا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و در خصوص موضوعات مختلفی نظیر آمادگی تیمش، شرایط مربیگری خودش پس از گذشت یک سال، وضعیت بازیکنانش و همچنین حریف به صحبت با خبرنگاران پرداخت:

ضمن تبریک سال جدید میلادی، باید بگویم تیم با فرم خوبی که داشته آماده ارائه یک نمایش سطح بالا است. مثل همیشه تمام سعی خود را به کار خوهیم گرفت، تا با پیروزی بازی را به اتمام برسانیم. نکته خوبی که از تعطیلات کریسمس توجه من را جلب کرد این بود که پس از تقریبا شش ماه تمرین و بازی، نیاز بود که اعضای تیم استراحتی در کنار خانواده های خود داشته باشند. از هفته اخیر تمرینات را شروع کرده ایم و همه چیز مطلوب است. مجددا باید برنامه هر سه روز یک بازی را در دستور کار داشته باشیم و طی 70 روز آینده 20 بازی انجام دهیم.

باید برای تداوم روند دلخواه و ارتقای سطح کیفی خود پیشرفت کنیم. به عنوان بازیکن هنگامی که 33 ساله بودم هم نیاز به بهبود را مسئله ای جدی می دانستم. من به عنوان مربی نیز شور و شوق زمان بازی ام را در فوتبال دارم و از کاری که انجام می دهم بسیار خوشحال هستم. از یک سال قبل که سکان هدایت تیم را بر عهده گرفته اضطرابم بیشتر بود و بخشی از موهایم را به دلیل فشار ها از دست دادم. اگر بهترین مربی سال 2016 از نگاه فیفا برگزیده نشوم تعجب نخواهم کرد چون اولین سالی است که در این حرفه هستم. از آنجایی که من آدم مثبت اندیشی هستم، خاطرات بد خیلی در ذهنم نمی ماند، اما اگر بخواهم به بهترین واقعه در مربیگری ام اشاره کنم، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا انتخابم خواهد بود.

برای بازی مقابل سویا باید کاملا آماده باشیم. سویا از حیث رقابتی، حریف بسیار خوبی است که کار را برای  شما پیچیده کند. دیدار سوپر کاپ اروپا  باید فراموش شود. پس از گذشت شش ماه از آن بازی وضعیت هر دو تیم تغییر کرده است. به واسطه اهدافی که داریم می خواهیم در تمامی تورنمنت هایی که حضور داریم قهرمانش شویم.

هامس رودریگز از بازیکنان مهم رئال مادرید است و نگاه ما به او مثل سایر نفرات تیم است. طبیعی است اوضاع وقتی طبق انتظارتان پیش نمی رود عصبانی شوید. با هم حرف زدیم و مطلع شدم او از اینکه در رئال مادرید حضور دارد شادمان است. با همکاری هم پیش خواهیم رفت. په په نیز همچنین. او هم جزئی از تیم است. ده سال سابقه حضور در باشگاه می گوید په په تاریخ سازی کرده است. احتمال بازگشت موراتا به یوونتوس؟ بعید می دانم چنین چیزی درست باشد! او در خانه اش خوشحال است و کارش را به خوبی انجام می دهد. بیش از این را می توانید از خودش سوال کنید.

عملکرد فوق العاده رونالدو اجازه نمی دهد کسی به او شک و تردیدی داشته باشد. او سزاوار انتخاب بهترین بازیکن سال 2016 بود. سرخیو راموس به دلیل مصدومیت کوچکی که داشت قادر به همراهی ما و شرکت در تمرینات نبود. او پذیرفت که با ریسک مصدومیت می تواند در فینال جام باشگاه های جهان بازی کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 14 دی 1395 | 20:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.