سه گزینه زیدان برای جانشینی لوکاس واسکز

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سه گزینه زیدان برای جانشینی لوکاس واسکز

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سه گزینه زیدان برای جانشینی لوکاس واسکز

سه گزینه زیدان برای جانشینی لوکاس واسکز

 

لوکاس واسکز که به جای گرت بیل مصدوم توانسته بود بازی های درخشانی برای رئال به نمایش بگذارد، مصدوم شده و تا سه هفته دیگر نیز قادر به همراهی رئال نخواهد بود.

 

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته وقتی گرت بیل مصدوم شد، هواداران رئال کمی نگران شدند؛ با این حال زیدان با گذاشتن لوکاس به جای بیل در ترکیب کهکشانی ها نشان داد که به بازیکن جوان تیمش اعتماد دارد. لوکاس نیز پاسخ اعتماد زیدان را به خوبی داد و کاری کرد که نبود بیل چندان حس نشود.

لوکاس اما در فینال جام جهانی باشگاه ها دچار مصدومیت همسترینگ شد و دو روز پیش تیم پزشکی رئال مادرید اعلام کرد که تا سه هفته نمی تواند به میدان برود. خبری بد برای زیدان و رئالی ها در ابتدای سال جدید میلادی.

 

 

 

 

رئال دو روز دیگر در برنابئو و از دور رفت دور یک هشتم نهایی کوپا دل ری میزبان سویا خواهد بود؛ حریف سرسختی که می تواند کار را برای کهکشانی ها دشوار کند.

زیزو برای این بازی در غیاب لوکاس و برای پر کردن جای او سه گزینه پیش رو دارد.

پلان A برای سرمربی رئال مادرید ایسکو است. بازیکنی که در دو ماه اخیر توانسته اطمینان زیدان را به خود جلب کند. البته که ایسکو سرعت و شم گلزنی لوکاس را ندارد ولی با او رئال کنترل بیشتری روی توپ و میدان خواهد داشت و ایسکو می تواند کمک خوبی برای هافبک های رئال(کاسیمیرو، مودریچ و کروس) باشد.

 

 

 

 

گزینه بعدی خامس است که او نیز خصوصیاتی مشابه ایسکو دارد ولی در ایده های زیدان پس از این بازیکن قرار می گیرد.

گزینه سوم آسنسیو، ستاره جوان این فصل رئال است. او البته خصوصیاتی مشابه بیل و لوکاس دارد با این حال جوانی و کم تجربگی او در قیاس با ایسکو و خامس باعث خواهد شد که احتمالا زیدان از او در بازی برابر سویا از ابتدا استفاده نکند.

 

 

 

 

آسنسیو خاطره بسیار خوبی از مصاف با سویا دارد. تابستان امسال او در سوپرکاپ اروپا یک گل استثنایی به سویا زد و کمک کرد رئال برنده آن بازی حساس شود(3-2).



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 13 دی 1395 | 16:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.