گرت بیل: هنوز هم میخواهم ارسنال ببازد و تاتنهام پیروز شود..

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گرت بیل: هنوز هم میخواهم ارسنال ببازد و تاتنهام پیروز شود..

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گرت بیل: هنوز هم میخواهم ارسنال ببازد و تاتنهام پیروز شود..

طرفداری- گرت بیل می گوید که نمی خواست تاتنهام را به مقصد باشگاه دیگری جز رئال مادرید ترک کند.

این ملی پوش ولزی هنگامی که در تابستان 2013 راهی سانتیاگو برنابئو شد، با 101 میلیون یورو به گران ترین فوتبالیست تاریخ مبدل شد. بیل در اولین فصل خود با قوهای سفید مادرید، موفق به فتح چمپیونزلیگ، کوپا دل ری و سوپرکاپ اروپا شد.

اخیراً دیوید مویس اذعان کرده بود که زمان حضورش در منچستر یونایتد مصمم به خرید بیل بوده است اما این بازیکن تأکید می کند که هر انتقالی جز به مقصد رئال مادرید برایش سخت می بود.

او به Telegraph گفت: "اگر پای رئال مادرید در میان نبود، جدایی از تاتنهام برایم بسیار بسیار سخت می بود. من عاشق دوران حضورم در تاتنهام بودم و هواداران همیشه برایم باور نکردنی بودند. فکر می کنم آنها درک می کنند که فرصت انتقال به رئال مادرید تنها یک بار در زندگی پیش می آید و در آن زمان خوب بازی می کردم و می خواستم خودم را امتحان کنم.

بدون رئال مادرید، می خواستم هنوز هم برای تاتنهام بازی کنم. اما قهرمانی در چمپیونزلیگ نشان داد که چرا دقیقاً می خواستم این انتقال صورت بگیرد. هرچند هنوز هم می خواهم تاتنهام پیروز شود و آرسنال ببازد."

او در ادامه به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخته و می گوید ستاره پرتغالی او را به بازیکن بهتری تبدیل کرده است: "یادگیری از بهترین بازیکن دنیا فقط باور نکردنی است. از وقتی به اینجا آمده ام رونالدو شگفت انگیز بوده است و من هر روز چیز جدیدی یاد می گیرم. او به من کمک می کند تا بازیکن بهتری شوم، چیزی که هدف ثابتم است. من سعی می کنم تا به سطح او برسم. در حقیقت، من حتی سعی می کنم تا پای راستم را هم تقویت کنم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 1 آذر 1393 | 11:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.